تاریخ انتشار انیمه‌ی Batman Ninja مشخص شد| تریلر به زبان انگلیسی نیز منتشر شد

16 February 2018 - 18:00

استودیو برادران وارنر اعلام کرد که انیمه‌ی بتمن که Batman Ninja نام دارد در تاریخ ۸ مه به صورت دو نسخه‌ی DVD و بلوری برای طرفداران عرضه خواهد شد و قبل از آن در تاریخ سوم آوریل به شکل دیجیتالی قابل خریداری خواهد بود. در پایان خبر شما می‌توانید شاهد تریلر جدیدی که از این انیمه منتشر شده است باشید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در ابتدای این انیمه از ماشین زمانی استفاده می‌شود که باعث تغییر زمان و مکان می‌شود و نتیجه‌ی آن این است که بتمن و دشمنان خونین او به زمان فئودال‌ها در ژاپن انتقال پیدا ‌می‌کنند و در آنجا بتمن به همراه تعداد اندکی از همراهانش باید به مقابله با دشمنان همیشگی خود بپردازد. دشمنان او در این انیمه در لباس اربابانی حضور دارند که مالک بخش‌هایی از سرزمین ژاپن هستند و سردسته‌ی آن‌ها جوکر است. در این انیمه سیستم‌های فوق پیشرفته‌ی بتمن همگی از کار افتاده و توسط جوکر نابود شدند و به همین دلیل بتمن باید با تکیه بر همراهان و هوش و تفکر خود سعی در نابودی دشمنانش بکند. هدف بتمن و همراهانش باز پس گیری آن سرزمین‌ها و بازشگت به زمان حال و به شهر گاتهام است.

جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ی این انیمه از همکاری سه هنرمند خلاق ژاپنی به نام‌های جومپی میزوساکی (Jumpei Mizusaki) به عنوان کارگردان انیمه، کازوکی ناکاشیما (Kazuki Nakashima) به عنوان فیلم‌نامه نویس و در نهایت تاکاشی اکازاکی (Takashi Okazaki) به عنوان طراح شخصیت‌ها ساخته شده است. تهیه این فیلم توسط بخش ژاپنی استودیو برادران وارنر است. فیلم‌نامه‌ی این انیمه‌ برای عرضه به زبان انگلیسی مجدد با مقداری تغییر نوشته و بیان شده است و کسانی که این مسئولیت را برعهده داشتند لئو چو (Leo Chu) و اریک گارسیا (Eric Garcia) بودند. مدیران اجرایی این انیمه نیز بنجامین ملنیکر (Benjamin Melniker) و میشل اوسلان (Michael Uslan) هستند.

راجر کریگ اسمیت (Roger Craig Smith) و تونی هال (Tony Hale) به ترتیب به عنوان صداپیشگان بتمن و جوکر در این ساخت این انیمه همکاری می‌کنند. گری گریفن (Grey Griffin) و تارا استرانگ (Tara Strong) نیز صداپیشگی کت ومن و هارلی کویین را برعهده دارند.

دیگر افرادی که در این انیمه به عنوان صداپرداز نسخه‌ی انگلیسی آن حضور دارند عبارت‌اند از: یوری لاونتهال (Yuri Lowenthal) در نقش رابین، آدام کروسدل (Adam Croasdell) در نقش آلفرد، ویل فریدل (Will Friedle) در نقش رد رابین، اریک باوزا (Eric Bauza) در نقش Two-Face و تام کنی (Tom Kenny)‌ در نقش Penguin. همچین استرونگ باید به جز صداپردازی نقش هارلی کویین به صداپیشگی نقش Poison Ivy بپردازد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.