میشل گومز و چانس پردومو به سریال Sabrina the Teenage Witch پیوستند

16 February 2018 - 20:13

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ددلاین میشل گومز (Michelle Gomez) بازیگر سریال Doctor Who و چانس پردومو (Chance Perdomo) تازه وارد به سریال جدید نتفلیکس، Sabrina the Teenage Witch ملحق شدند. گومز در نقش مری واردل، معلم مورد علاقه سابرینا، ظاهر می‌شود. وقتی جسم او توسط ندیمه شیطانی، Madam Satan، تسخیر می‌شود، خانم واردل به کنترل‌گر مکار و خفنی تبدیل می‌شود و سعی می‌کند سابرینا را از مسیر تاریکی نجات دهد. پردومو در نقش آمبروز اسپل‌من، پسر خاله سابرینا که اهل انگلیس است و بر حسب اتفاق جادوگر هم هست، بازی می‌کند. آمبروز که توسط شورای جادوگران تحت بازداشت خانگی در آمده، نمی‌تواند خانه‌ای که با زنان اسپل‌من در آن زندگی می‌کند را ترک کند. او که مکار و شیطانی است، یکی از شریکان سابرینا در جنایت‌هایش است و همیشه آماده‌ی کارهای بد است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سابرینا بر اساس کامیکی به نام Chilling Adventures of Sabrina است که ریشه و ماجراجویی‌های Sabrina the Teenage Witch را داستان عصر جدید تاریکی نشان می‌دهد که پر از وحشت، راز و رمز و البته جادوگری است. این اقتباس سابرینا را نشان می‌دهد که سعی دارد با طبیعت دو گانه‌اش به آرامش برسد- نیم انسان و نیم جادوگر- در حالی که در برابر نیروهای شیطانی که او، خانواده‌اش و انسان‌های دنیا را تهدید می‌کنند، می‌ایستد.

حالا که دو سریال از شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند، باید منتظر ماند و دید بین سابرینا و Riverdale چه ارتباطی وجود دارد. سری کامیک‌های The Chiling Adventures of Sabrina نمایش مختصری از شخصیت‌های Archie مانند بتی و ورونیکا است اما بیشتر روایی است.

آگویر-ساکاسا (Aguirre Sacasa) این اقتباس را نوشته و تهیه کننده اجرایی آن است. لی تولند کریگر (Lee Toland Krieger) به همراه آگویر-ساکاسا، گرگ برلنتی (Greg Berlanti)، سارا اسکاکتر (Sarah Schechter) و جان گلدواتر (Jon Goldwater) کارگردان و تهیه کننده هستند. هنوز تاریخ شروع پخش این سریال اعلام نشده است.

میشل گومز برای بازی در نقش میسی در سریال Doctor Who شناخته شده و در فیلم Gotham نیز بازی کرده است. پردومو بازیگر بریتانیایی است که در فیلم Midsomer Murders ظاهر شده است. این اولین حضور او در تلوزیون آمریکا است.

منبع: comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.