آرنولد شوارتزینگر به فیلم Kung Fury پیوست

17 February 2018 - 11:54

سایت خبری THR متوجه شده که بازیگر Terminator, Predator و Total Recall، آرنولد شوارتزینگر (Arnold Schwarzenegger) نقش رئیس جمهور آمریکا را در کمدی اکشن دیوید سندبرگ (David Sandberg) به نام Kung Fury بازی می‌کند که امسال تابستان فیلم‌برداری‌اش در اروپا و آمریکا آغاز می‌شود. او به دوست قهرمان دهه ۸۰، دیوید هسلوف (David Hasselhoff) و بازیگر نامزد اسکار مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) که خبر پیوستن‌شان به این فیلم اوایل هفته اعلام شد، ملحق می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

نسخه اصلی فیلم Kung Fury نمایش کمدی OTT با هنرهای رزمی دهه ۸۰ و فیلم‌های اکشن پلیسی است. این فیلم شروع طوفانی داشت و در برنامه دو هفته یکبار کارگردانان Cannes پخش می‌شد و توانست به بیش از ۴۰ میلیون مخاطب در سراسر جهان دست یابد. فیلم‌ساز سوئدی فیلم، سندبرگ، نیز در نقش قهرمان اصلی در این فیلم همراه با فاسبندر بازی خواهد کرد.

دیوید کتزنبرگ (David Katzenberg) سیث گراهام-اسمیت (Seth Graham -Smith) و آرون اسکمیدت (Aaron Schmidt) این فیلم را برای KatzSmith Productions می‌سازند که سال گذشته با بازسازی فیلم It موفق شد به فروش ۷۰۰ میلیون دلاری این فیلم دست یابد در حالی که فیلیپ وستگرن (Philip Westgren) از B-Reel Films و کانر مک‌کان (Conor McCaughen) نیز در تولید آن نقش دارند. پل استراندبرگ (Pelle Strandberg) از طرف Laser Unicorns تهیه کننده اجرایی این فیلم است.

وقایع این فیلم در سال ۱۹۸۵ میامی رخ می‌دهند و همه چیز زیر نظر Kung Fury و Thundercops امن نگه داشته می‌شود و نیروی پلیس اصلی سراسر تاریخ گرد هم آمده و سعی بر شکست Kung Fuhrer تبهکار، آدولف هیتلر دارد. بعد از مرگ تراژدیک یکی از Thundercop، این گروه از هم می‌پاشد و تبهکار مرموزی از سایه شکل می‌گیرد تا به Fuhrer کمک کند به سلاح اصلی دست یابد. Kung Fury باید از طریق مکان و زمان برای نجات دوستانش سفر کند و از آکادمی کونگ فو میامی دفاع کرده و یکبار برای همیشه شیطان را شکست دهد.

کمپانی Bloom فروش بین‌المللی فیلم Kung Fury را بر عهده داشت و این پروژه را به بازار فیلم اروپایی در برلین معرفی می‌کند جایی که خبر رسیده، خریداران در حال زمزمه درباره فیلم‌نامه هستند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.