استودیوی جی.جی. آبرامز بر روی فیلم The Beastlies کار خواهد کرد

17 February 2018 - 23:00

متل (کمپانی ساخت اسباب‌بازی) و استودیو بد روبات (Bad Robot) برای ساخت فیلم هیولاها (The Beastlies) با هم همکاری خواهند کرد. Beastlies اولین اسباب‌بازی جهانی ساخت این کمپانی بود. هنگامی که دو سال پیش جی.جی. آبرامز (J. J. Abrams) و مدیر متل همدیگر را در صحنه فیلم Star Wars: The Force Awakens ملاقات کردند، آبرامز ایده ساخت فیلم را به او داد. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

نه دیکسون (مدیر متل) و نه آبرامز جزییاتی درمورد این موجودات رنگارنگ چشم وزغی منتشر نکردند، اما با توجه به سابقه بد روبات در تولید فیلم، سریال و محتوای دیجیتال، و از طرف دیگر متل، به عنوان یک سازنده و بازاریاب موفق اسباب‌بازی، می‌توان پیش‌بینی کرد که چیزهای بزرگی انتظار این موجودات کوچک را می‌کشند. آبرامز در این مورد گفت:

هیولاها پروژه‌ای جذاب است که سال‌هاست در بد روبات به همراه خالق این موجودات دوست‌داشتنی بر روی آن کار می‌کنیم. اینکه بالاخره بتوانیم هیولاها را، با همکاری باهوش‌ترین‌های متل به دنیا بیاوریم یک رویاست.

دیکسون درمورد اولین ملاقاتش با آبرامز می‌گوید:

شخصیتی را به من معرفی کرد که باور داشت خلاقانه و تاثیرگذار است و با هم‌دیگر درمورد شکل و قیافه و نقاشی شخصیت مکالمه‌ای داشتیم و آنقدر پیش رفتیم که توانستیم درمورد همکاری هم صحبت کنیم. ترکیب توانایی خارق‌العاده بد روبات و آبرامز و همچنین بازاریابی جهانی و قوی متل چیزی بود که به نظر برای یک همکاری قوی مناسب بود.

بد روبات با این فیلم به پیشرفت روزافزون خودش ادامه می‌دهد. این کمپانی برگشته تا ساخت قسمت ۹ جنگ ستارگان را برعهده گیرد و اخیرا هم فیلم پارادوکس کلاورفیلد (Cloverfield Paradox) را بر روی نتفلیکس پخش کرد و یکی از تهیه‌کنندگان Mission: Impossible – Fallout و فصل جدید Westworld در HBO نیز هست.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.