بازیگر خاله هیلدا سریال Sabrina the Teenage Witch مشخص شد

18 February 2018 - 12:33

سریال جدید شبکه نتفلیکس The Chilling Adventures of Sabrina، لوسی داویس (Lucy Davis) را در نقش فرعی خاله هیلدا در اختیار گرفته است.‌ از آنجایی که Riverdale ثابت کرده مخاطبین به شدت علاقمند به دنیای تاریک و شخصیت‌های گروهی و جدید آرکی هستند، نتفلیکس ریبوت مشابهی از Sabrina the Teenage Witch را ساخته است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال The Chilling Adventures of Sabrina طبق گزارشات شبیه به فیلم‌های ترسناک مانند Rosemary’s Baby و The Exorcist است و در دو فصل ۲۰ قسمتی امسال پخش می‌شود. این سریال با بازی کرنان شیپکا (Kiernan Shipka) در نقش سابرینا اخیرا بازیگران فرعی خود را اعلام داشته است.

پایگاه خبری ددلاین گزارش داده که لوسی داویس در نقش هیلدا اسپل‌من، یکی از دو خاله‌های سابرینا بازی می‌کند، این بازیگر انگلیسی در فیلم اصلی دنیای دی سی نقش جنگجوی آمازون، اتا کندی، را بازی کرده و برای بازی در نقش دایان در فیلم Shaun of the Dead و فیلم The Office شناخته شده است.

خاله هیلدا در سریال Sabrina the Teenage Witch نقش کرولاین ریا را بازی کرد. در کامیک اصلی Archie، هیلدا خاله بد ذاتی که سابرینا با او زندگی می‌کند، است اما در کامیک‌های سال ۲۰۱۴ او مهربان‌تر است. خاله هیلدا بیشتر رفتارهای نامتعارف داشته و کینه جو است.

لوسی داویس در نقش اتا کندی برجسته بود اما نقش او در نسخه اصلی The Office و Shaun of the Dead به مخاطبین نشان داد که او بازیگر خاصی است. انتظار می‌رود سریال Chilling Adventure of Sabrina به تاریکی Riverdale باشد و احتمالا تجسم او در نقش خاله هیلدا جدایی او از نسخه کمدی این سریال است.

در اصل اگر دو فیلم ذکر شده منبع الهامی برای فیلم جدید باشند، سابرینا جدید تاریک‌تر بوده و انحراف بیشتری از Archie شبکه CW دارد. با این نسخه جدید سابرینا که گفته می‌شود نیم انسان و نیم جادوگر است، خاله‌های او، زلدا و هیلدا، شانس خوبی برای تعیین شخصیت این دو‌گانگی او هستند. منتظر اخبار بیشتری از خاله زلدا باشید چون به زودی بازیگر آن مشخص می‌شود و بیشتر درباره این تناقض خواهیم فهمید.

انتظار می‌رود سریال The Chilling Adventures of Sabrina از شبکه نتفلیکس در سال ۲۰۱۸ پخش شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.