کوین اسمیت تریلر فیلم Venom را اینگونه نامید: Tom Hardy: The Movie

18 February 2018 - 14:35

کارشناس ویژه ابر قهرمان و کامیکس، کوین اسمیت (Kevin Smith) خیلی از تریلر فیلم Venom استقبال نکرده و واکنش او به این تریلر آنقدرها هم مثبت نبوده است.‌ فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) از زمانی که خبر ساخت‌اش منتشر شد، طرفداران را سر در گم کرده چون مشخص نیست فیلم سولوی ادی بروک تارهای مرد عنکبوتی را هم دارد یا خیر. با اینکه شایعه شده پیتر پارکر نه مرد عنکبوتی (تام هالند Tom Holland) در این فیلم بازی کرده، سونی تایید نکرده ونوم با دنیای سینماتیک مارول ارتباطی دارد یا خیر. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در میان بازیگران برجسته فیلم از جمله میشل ویلیامز (Michelle Williams) در نقش آن ویاینگ، ریز احمد (Riz Ahmed) در نقش کارلتون دریک، و تام هاردی (Tom Hardy) در نقش شخصیت اصلی و احتمال محدود بودن سنی فیلم، ممکن است ونوم سرانجام فیلم ابر قهرمانی موفق سال ۲۰۱۸ باشد. متاسفانه تریلر فیلم ونوم نتوانست جوابگوی هیجان طرفداران باشد و خیلی از افراد عاشق ونوم از جمله اسمیت را نگران کرده است.

اسمیت نظر خود درباره تریلر ونوم را در طی پادکست Hollywood Babble-On اعلام کرد و به مجری برنامه، رالف گارمن (Ralph Garman) گفت: “من چیزی به عنوان تریلر ونوم ندیدم.‌ من Tom Hardy: The Movie دیدم. این یک تیزر تبلیغاتی است اما نمی‌توانید بگویید فیلم ونوم است.” با اینکه معمولا اسمیت نقدهای خوبی می‌کند جای تعجب داشت که اینگونه درباره فیلم ابر قهرمانی سونی اظهار نظر کرد. این نشان می‌دهد که او کاملا از این تریلر ناراحت نشده و به ستایش راهی برای گفتن داستان بروک بدون وابستگی به تاریخ مرد عنکبوتی پرداخته:

خب سوالای زیادی در این باره مطرح شدند که چطور میخوای داستان رو بگی مثل اینکه نمی‌تونی اون رو به شیوه‌ای بگی که در کامیکس گفته شده مگر اینکه داستان جنگ‌های مرموز را بگی واسه همین همه دوست دارند بدونند اون چطور می‌خواد ونوم بشه و آن‌ها موجودی رو توی تریلر نشون دادند که توی یه شیشه گیر افتاده و این بنظر خیلی جالب نمی‌رسه.

سونی وقتی تریلر ونوم را هفته گذشته منتشر کرد، واکنشی که انتظارش را داشت دریافت نکرد. بجای واکنش مثبت، مردم خیلی تحت تاثیر این تریلر قرار نگرفته است. این بدین دلیل نیست که این تریلر ونوم را نشان نداد بلکه آنچه برای به هیجان رساندن مردم نیاز بود نشان نداد. به سختی می‌توان گفت این اتفاق بخاطر تبلیغات بد بوده یا وضعیت کنونی فیلم اکنون بدین گونه است اما حضور هاردی در این فیلم، نباید نادیده گرفته شود، چون او بخاطر حضور در پروژه‌های خوب شناخته شده است. شاید بهتر بود سونی صبر می‌کرد تا فیلم بیشتر کامل شود. در کل، هیچ عجله‌ای نیست و این فیلم تا اکتبر اکران نمی‌شود.

نظر اسمیت برای جامعه کامیک بسیار با ارزش است طوری که حتی کریس همسورث (Chris Hemsworth) اظهار داشته، نظر او درباره دو فیلم اول ثور نیروی محرکی برای تغییرات صورت گرفته در فیلم Thor: Ragnarok بود. این ریسک ارزشمند بوده چون فیلم کارگردانی شده توسط تایکا وایتیتی (Taika Waititi) پر فروش‌ترین فیلم سولوی ثور است و سرانجام خدای رعد و برق را همراه با تونی استارک/ مرد آهنی ساخته‌ی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و استیو راجرز/ کاپیتان آمریکا ساخته‌ی کریس ایوانز (Chris Evans) برای دنیای مارول عزیز کرد. سونی باید نظر اسمیت را در تبلیغات بعدی ونوم در نظر داشته باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.