سیلوستر استالونه پوستری جدید از «کرید ۲» منتشر کرد

20 February 2018 - 17:44

سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone)، دستیار نویسنده و ستاره‌ی فیلم Creed II «کرید ۲» یک پوستر جذاب و خیره کننده از دنباله‌ی فیلم رایان کوگلر (Ryan Coogler) در سال ۲۰۱۵ که Creed «کرید» نام داشت، منتشر کرده است. استالونه این روزها سرش شلوغ است، چرا که در حال گرد آوری گروهش در فیلم The Expendables 4 «بی مصرف‌ها ۴» و همچنین درگیر دنباله‌ی بسیار مورد انتظار «کرید» است. وی در این فیلم نامزد جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و نقش راکی بالبوآ (Rocky Balboa) را ۳۹ سال پس از این‌که نامزد جایزه‌ی اسکار برای بهترین بازیگر مرد برای فیلم Rocky «راکی» شد، دوباره احیا کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در فیلم اول «کرید»، آدونیس جانسون (Adonis Johnson) با بازی مایکل بی جوردن (Michael B. Jordan) یک ارتباط معنوی با پدرش (آپولو کرید قهرمان بوکس) که هرگز نمی‌شناختش برقرار کرد و با راکی حریف پدرش در مسابقات، آشنا شد. اکنون، در دنباله‌ی این فیلم، به نظر می‌رسد که آدونیس با پسر ایوان دراگو (Ivan Drago) مبارز روسی، با بازی دولف لاندگرن (Dolph Lundgren)، کسی که به طرز وحشیانه‌ای  آپولو را در رینگ کشت، روبرو می‌شود.

استالونه اولین پوستر فیلم «کرید ۲» را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد. این پوستر برای دنباله‌ی کرید، که با اعداد رومی علامت گذاری شده است، شامل عکسی از مانتینو (Munteanu)‌ و جوردن است که پشت سر آنها لاندگرن و استالونه نیز دیده‌ می‌شوند. متن و هشتگ‌هایی که استالونه برای این پست در نظر گرفته‌ است به صورت: Fight time … #creed ۲ #healthylifestyle #rockybalboa1976.” است. در زیر می‌توانید این عکس را مشاهده کنید.

 

این پوستر می‌تواند برای هواداران فیلم Rocky IV «راکی ۵» بسیار هیجان انگیز باشد. چرا که این فیلم شامل داستا‌های آپولو، راکی و دراگو در سال ۱۹۸۵ بود. حتی با این‌که آن‌ها در فیلم دشمن هم بودند، «راکی ۵» یک ارتباط دوستانه و کاری بین استالونه و لاندگرن برقرار کرد که در هر سه فیلم «بی مصرف‌ها» از استالونه نیز، دیده می‌شد و همچنین در فیلم «بی مصرف‌ها ۴» نیز انتظار می‌رود که حس شود.

در عین حال، هواداران تنها می‌توانند امیدوار باشند که «کرید ۲» حرکتی باشد که فرانچایز راکی ادامه پیدا کند. این در حالی است که تمرکز فرانچایز از روی راکی، به پسر کرید منعطف شده است و این باعث می‌شود هواداران با جو تازه‌ای روبرو باشند. این پوستر قطعا هیجان خاصی به هواداران تزریق می‌کند و در هر صورت باید دید استیون کپل جونیور (Steven Caple Jr) کارگردان کرید ۲، می‌تواند خودش را اثبات کند یا خیر؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.