فیلم برداری قسمت دوم فیلم IT از تابستان آغاز خواهد شد

18 February 2018 - 21:59

خبر‌ها حاکی از این است که قرار شده در تابستان پیش رو فیلم‌برداری قسمت دوم فیلم IT که قسمت اول آن در سال ۲۰۱۷ یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌ها بود، شروع شود. این فیلم اقتباسی از رمان ترسناک استفان کینگ (Stephen King) است که با همین نام (IT) منتشر شده، در سال ۱۹۹۰ مینی‌سریالی از این رمان ساخته شد که توانست اقتباسی خوب باشد و تا مدت‌ها در یاد طرفداران این مجموعه باقی بماند اما این مینی‌سریال همه‌ی داستان را پوشش نداده بود و در نتیجه در سال ۲۰۱۷ فیلمی سینمایی از این مجموعه با کارگردانی آندرس موشیتی (Andrés Muschietti) ساخته شد که توانست ترکیبی فوق‌العاده از صحنه‌های ترسناک و خنده‌دار را به نمایش بگذارد و فرا‌تر از انتظارات ظاهر شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

حتی قبل از اینکه قسمت اول فیلم IT منتشر شود موشیتی درباره‌ی قسمت دوم این فیلم سخنانی را به زبان آورده بود ولی خبری رسمی حاکی از این که قسمت دوم این فیلم ساخته می‌شود یا خیر وجود نداشت تا اینکه این فیلم عرضه شد و توانست غوغایی به پا کند و دیری نگذشت که استودیو برادران وارنر خبر از ساخت دنباله‌ی این فیلم داد. قرار شده که فیلم IT: Chapter Two در سال ۲۰۱۹ اکران شود و ماجرایی دیگر از Pennywise را شاهد باشیم.

به نقل از Omega Underground فیلم‌برداری فیلم IT: Chapter Two از ماه ژوئیه و در شهر تورنتو آغاز خواهد شد. به احتمال زیاد فیلم‌برداری نهایتا تا تاریخ ۱۸ ژوئیه آغاز می‌شود و باید تا قبل از ماه اکتبر و یا نوامبر به پایان برسد.

طبق رمان کینگ قسمت دوم این فیلم باید ۲۷ سال بعد از قسمت اول آن رخ دهد و به نظر می‌رسد که بازیگران جوان قسمت اول فقط برای فلش‌بک‌هایی که در فیلم وجود دارد حضور داشته باشند، ولی به نظر می‌رسد که بیل اسکارسگارد (Bill Skarsgård) مجدد در نقش قبلی خود، یعنی It ایفای نقش کند.

بازیگران قسمت دوم این فیلم هنوز مشخص نشدند اما جسیکا چستین (Jessica Chastain) اعلام کرده که مشتاق بازی در نقش Beverly است. اما او تنها کسی نیست که مایل است در این نقش دیده شود چرا که او چهره‌ای مشهور در بین طرفداران است و افراد زیادی مایل هستند تا شاهد نقش‌آفرینی او در این نقش باشند حتی خود موشیتی علاقه‌مند به بازیگری او در این نقش است. لیست بازیگران این فیلم کم کم تا ما‌ه‌های آتی کامل می‌شود و خواهیم فهمید که چه کسانی قرار است در قسمت دوم فیلم IT نقش‌آفرینی کنند.

بعد از این که قسمت اول فیلم IT توانست به فروش ۷۰۰ میلیون دلار دست یابد دیگر این فرانچایز برای جذب بازیگران درخشان با چالش چندانی روبه‌رو نخواهد بود. استودیو برادران وارنر در حال حاضر می‌تواند برای ساخت قسمت دوم از بازیگران نامدار استفاده کند و همچنین می‌تواند همانند نسخه اول با بازیگرانی نه چندان معروف اما با‌استعداد درخششی دیگر را در عرصه سینما به وجود بیاورد. به ‌نظر می‌رسد بازیگرانی که انتخاب می‌شوند تلفیقی از دو حالت بالا باشند ولی امیدواریم که به زودی لیست بازیگران را فاش کنند تا ما بدانیم چه کسانی قرار است در نسخه‌ی دوم این فرانچایز نقش‌ آفرینی کنند.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.