علاقه کارگردان Call of Duty به همکاری با تام هاردی و کریس پاین

19 February 2018 - 13:54

به نظر می‌رسد استفانو سولیما (Stefano Sollima) طرفدار بزرگ کارهای تام هاردی (Tom Hardy) و کریس پاین (Chris Pine) است و احتمالا آن‌ها را برای بازی در Call of Duty دعوت کند. به منظور جلب توجه بیشتر مخاطبین، چندین فاکتور وجود دارند که به اوج گرفتن یک فیلم کمک می‌کنند. یکی از بزرگترین موارد، استفاده از IP موجود و مشهور برای کمک به پروژه است. طی این سالها استودیوها سعی دارند از بازی‌های ویدئویی برای ساخت فیلم‌هایشان استفاده کنند و حالا Call of Duty با سولیما استارت پروژه جدیدی را می‌زند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر این قرارداد بسته شود، Call of Duty در مرحله اولیه ساخت قرار می‌گیرد. در حال حاضر فیلم‌نامه‌ای از کایران فیتزجرالد (Kieran Fitzgerald) وجود دارد اما هیچ ستاره‌ای هنوز به این پروژه ملحق نشده است. با اینکه این استودیو برای فروش بلیط از یک برند استفاده می‌کند، پیوستن چند اسم بزرگ به آن گام بزرگی است. در بعضی موارد، کارگردانان با بازیگرانی کار می‌کنند که رابطه کاری با آن‌ها دارند.‌ بعضی نیز از این پروژه‌ها برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند چیزی که سولیما امیدوار است بتواند با چند اسم‌ بزرگ انجام دهد.

سایت خبری Metro UK با سولیما مصاحبه‌ای انجام داده و در طول این گفت و گو، سولیما اظهار داشته که او طرفدار بزرگ تام هاردی و کریس پاین است. با اینکه این دقیقا مشخص نمی‌کند او آن‌ها را برای Call of Duty می‌خواهد یا نه، نحوه‌ی صحبت کردن او به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسد آن‌ها در لیست آرزوهای او برای پروژه جدیدش قرار دارند. سولیما درباره کار هاردی بطور اختصاصی اینگونه اظهار داشت:

من تمام کارهای هاردی رو دوست دارم و منتظرم زودتر ونوم رو ببینم. اون حتی توی Mad Max هم عالی بود.

تریلر فیلم Venom نتوانست توجه علاقمندان را به خود جلب کند اما از نظر سولیما حضور هاردی در این فیلم او را مشتاق به دیدن فیلم کرده است. او درباره علاقه‌اش به کار پاین نیز با ستودن او اینگونه اظهار داشت:

او سرسخت و باهوش است و می‌تواند شوخ طبع نیز باشد اما از طرفی هم می‌تواند در چنین نقش دراماتیکی بازی کند. وقتی حس می‌کنید بازیگری می‌تواند نقش متفاوتی بازی کند این یعنی اون بازیگر خیلی خوبه.

حتی اگر این علاقه سولیما مربوط به فیلم Call of Duty باشد، جای تعجب دارد که او هاردی و پاین را بخاطر استعداد زیادشان انتخاب کرده و می‌خواهد با آن‌ها کار کند. هاردی همچنان یکی از بهترین بازیگران صنعت فیلم و سینما است و همیشه راهی پیدا می‌کند به پروژه‌های منحصر به فرد ملحق شود. از طرفی، پاین با زن شگفت‌انگیز مشهور شد اما احتمالا بهترین نقش او در Hell or High Water بود.

حالا اگر علاقه سولیما به هاردی و پاین وارد پروژه Call of Duty شود، آن‌ها دو شخصیت اصلی فیلم خواهند بود. این دو قبلا در فیلم This Means War در کنار هم درخشیده‌اند اما این فیلم کمدی رومانتیک و نه فیلم اکشن خشنی مانند Call of Duty بود. پیوستن این دو ستاره به این پروژه قطعا باعث قدرتمند شدن آن می‌شود. اگرچه هاردی به فیلم اقتباسی Splinter Cell پیوسته، شاید از بازی در فرنچایز دیگری خسته باشد. پاین نیز برای بازی در فرنچایز دیگری تردید دارد. به دست آوردن هر دو بازیگر کار دشواری است اما اگر سولیما به این آرزویش برسد و حداقل یکی از آن‌ها را در اختیار گیرد، فیلم Call of Duty با همکاری کارگردان و بازیگر عالی استارت می‌خورد.

فیلم Call of Duty در حال حاضر کلید خورده اما هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.