نویسندگان فیلم New Mutants مشخص شدند

26 August 2016 - 21:00

به نظر می‌رسد که پروژه‌ی New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» کمپانی فاکس که روند توسعه‌ی آن طولانی شده بود؛ در حال جذب نیرو برای نوشتن نمایشنامه است. نویسندگان فیلم The Fault in Our Stars، مایکل اچ وبر (Michael H. Weber) و اسکات نویستاتر (Scott Neustadter) استخدام شده‌اند تا فیلمنامه یک اسپین‌آف از سری فیلم‌های X-Men «مردان ایکس» را بنویسند. این دو با کارگردان فیلم، جاش بون (Josh Boone)، بر داستانی کار می‌کنند که درباره‌ی گروهی از جوانان رانده‌شده است که دارای قدرت‌های فرابشری هستند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

شاید این فقط یک تصادف باشد که داگ لیمن (Doug Liman) دیگر قرار نیست فیلم Gambit را کارگردانی کند. فیلم Gambit در طی سال گذشته از تاخیرهای پیاپی در شروع ساخت فیلم رنج برده است، ولی  سیمون کینبرگ (Simon Kinberg)، تهیه‌کننده‌ی آن اعلام کرد که به احتمال زیاد فیلمبرداری سکانس‌های Gambit از اوایل سال آینده شروع خواهد شد. این موضوع نشان دهنده‌ی این است که شرکت FOX بر روی فیلم New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» که احتمال موفقیت بیشتری دارد؛ تمرکز کرده است.

new-mutants-image

وبر و نویستاتر که سابقه‌ی کار بر روی فیلم The Spectacular Now را دارند با جاش بون بر روی فیلم New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» کار می‌کنند؛ البته این فیلم اولین اسپین‌آف از سری X-Men «مردان ایکس» نیست. در سال ۱۹۸۰ باب مک‌لئود (Bob McLeod) و کریس کلرمونت (Chris Claremont) اولین کتاب مصور یک اسپین‌آف از سری X-Men «مردان ایکس» را منتشر کردند. در ماه می جاش بون یک سری از عکس‌هایی را در فضای مجازی منتشر کرد که خبر حضور ولفزبین (Wolfsbane)، مجیک (Magik)،میراژ (Mirage) و کنونبال (Cannonball) می‌داد.

بر اساس شایعاتی که در ماه مارس منتشر شدند؛ قرار بود که ستاره‌ی سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت»، میزی ویلیامز (Maisie Williams)، به همراه آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) در فیلم بازی کنند. میزی ویلیامز این موضوع را تایید کرد؛ ابته معلوم نیست که هنوز ویلیامز در پروژه حضور دارد. شایعاتی از حضور الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp) به همراه جیمز مک‌آووی (James McAvoy) نیز وجود داشت. سیمون کینبرگ زمان شروع فیلمبرداری فیلم New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» را نیز مانند Gambit در سال ۲۰۱۷ تخمین زد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.