صداپیشگان جدیدی به انیمه‌ی فوتبالیست‌ها پیوستند

20 February 2018 - 14:55

وبسایت رسمی انیمه‌ی کاپیتان سوباسا (فوتبالیست‌ها) خبر از پیوستن صداپیشگانی جدید به این انیمه‌ی سریالی داد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سایوری هارا (Sayuri Hara) در نقش Sanae Nakazawa صداپیشگی می‌کند، دختری که از همان ابتدا به فوتبال علاقه داشت و به مشاهده‌ی بازی سوباسا و دیگر دوستانش می‌پرداخت.

موتسوکی ایواناکا (Mutsuki Iwanaka) در نقش Mamoru Izawa صداپردازی می‌کند کسی که به‌خاطر پرش‌های فوق‌العاده‌اش در انیمه معروف بود.

کودای ساکای (Kodai Sakai) در نقش Teppei Kisugi صداپردازی می‌کند بازیکنی که به‌خاطر تواناییش در پیدا کردن راهی برای گل زدن مشهور است.

هیرویوکی یوشینو (Hiroyuki Yoshino) در نقش Hajime Taki صداپردازی می‌کند بازیکنی که به‌خاطر چابکی‌اش در فوتبال در خاطرات ما باقیمانده است.

تارو کیوچی (Taro Kiuchi) در نقش Shingo Takasugi صداپردازی می‌کند بازیکنی که نماد قدرت بدنی بالا در این کارتون بود.

انیمه‌ی فوتبالیست‌ها، ماه آوریل (اردیبهشت) از شبکه‌ی TV Tokyo و چندین شبکه‌ی دیگر پخش خواهد شد. انتشار این انیمه توسط Viz Media صورت می‌گیرد و قرار است به چندین صورت مختلف این انیمه به انتشار برسد.

توشییوکی کاتو (Toshiyuki Kato) کارگردانی این انیمه را زیر نظر استودیو David Production برعهده دارد. آتسوشیرو تومیوکا (Atsuhiro Tomioka) فیلم‌نامه‌ نویس است و همچنین هاجیمه واتانابه (Hajime Watanabe) به عنوان طراح شخصیت‌های این انیمه حضور دارد. هایاتو ماتسو (Hayato Matsuo) بخش تولید موسیقی فیلم و یوشیکازو ایوانامی (Yoshikazu Iwanami) کارگردانی بخش صوتی فیلم را عهده‌دار هستند.

انیمه‌ی جدیدی که ساخته می‌شود بازگفتاری از داستان قبلی است که بر اساس مانگای کاپتان سوباسا است که در سال‌های ۱۹۸۱ الی ۱۹۸۸ منتشر شده است. داستان این انیمه همان‌طور که همه‌ی شما عزیزان به آن واقف هستید درباره‌ی پسر بچه‌ای ۱۱ ساله است که بسیار به فوتبال علاقه‌مند است و استعداد و هوش قوی او در این زمینه توسط مربیش که Roberto نام دارد، کشف می‌شود. هدف سوباسا و مربیش رفتن به برزیل و آمده شدن برای مسابقات جام جهانی است.

شما می‌توانید اولین تریلر منتشر شده و همچنین لیست دیگر صداپیشگان این انیمه را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع: Animenetworknews

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.