«بدون تاریخ، بدون امضا» به فروش میلیاردی در هفته اول دست یافت

21 February 2018 - 17:00

 فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند که یک سال پس از حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اکران شده، در نخستین هفته نمایش خود توانست با فروش بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی در صدر جدول پرفروش‌های هفته قرار بگیرد و به گیشه بی‌رمق زمستانی رونق دهد اما فروش دیگر فیلم‌های جدید تعریفی نداشت.

این فیلم با بازی امیر آقایی، نوید محمدزاده و هدیه تهرانی بر اساس رقم اعلام شده از سوی سایت سینمانیکت از چهارشنبه هفته گذشته تا دیروز یک میلیارد و ۱۶۱ میلیون تومان فروش داشت و به چند هفته صدرنشینی «آینه بغل» پایان داد.

فیلم «آینه بغل» در هفته گذشته ۶۷۷ میلیون تومان فروخت و مجموع فروش خود را به آستانه ۱۸ و نیم میلیارد تومان رساند. این کمدی سومین فیلم پرفروش امسال سینمای ایران است.

«هاری» دیگر فیلمی که هفته گذشته اکران شد، ۷۲ میلیون تومان فروخت و چهارمین فیلم پرفروش هفته شد. «اسرافیل» ساخته آیدا پناهنده هم که از چهارشنبه هفته پیش نمایش خود را آغاز کرد، ۶۸ میلیون تومان درآمد در هفته اول کسب کرد.

فیلم کمدی «ما خیلی باحالیم» به کارگردانی بهمن گودرزی در دومین هفته اکران خود ۲۴۹ میلیون تومان فروخت و مجموع فروشش از ۵۶۰ میلیون تومان گذشت. دیگر فیلم کمدی روی پرده «عشقولانس» در یک هفته اخیر ۶۸ میلیون تومان فروخت و مجموع درآمدش به ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

از امروز فیلم‌های «مادری»، «دعوتنامه»، «بلوک ۹ خروجی ۲» و «اشک نرگس» نمایش خود را آغاز کرده‌اند.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.