نویسنده‌ی ثور فیلم Cowboy Ninja Viking را بازنویسی می‌کند

21 February 2018 - 21:02

پروژه احساسی کریس پرت، Cowboy Ninja Viking، یکی از نویسندگان فیلم Thor: Ragnarok را برای بازنویسی فیلم‌نامه اقتباسی این فیلم در اختیار گرفته است. این فیلم بر اساس کامیکس ۲۰۰۹، با همین نام خواهد بود و ایده‌ی ساخت فیلم Cowboy Ninja Viking از سال ۲۰۱۰ در هالیوود مد نظر فیلم‌سازان بوده و سرانجام وقتی پرت در سال ۲۰۱۴ پیش از موفقیت بلاک‌باستر Guardians of Galaxy (نگهبانان کهکشان)، برای بازی نقش اصلی آن قرارداد امضا کرد، تکلیف آن مشخص شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اگرچه به دلیل پر بودن برنامه کاری این بازیگر از جمله بازی در Jurassic World در سال ۲۰۱۵ و Guardians of the Galaxy Vol. 2 در سال ۲۰۱۷، پرت زمان زیادی برای آغاز فیلم نداشت. با اینکه او قول داده بود سر این پروژه حاضر شود، این پروژه گام بزرگی در ماه آخر با استخدام کارگردان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، میشل مک‌لارن (Michelle MacLaren) برای کارگردانی فیلم برداشت.

حالا که قرار است مک‌لارن این فیلم را با بازی پرت در نقش بیمار دچار اختلال چند شخصیتی که شخصیت یک گاوچران، نینجا و جستجوگر اسکاندیناوی که به دنبال اعضای یک بخش جاسوسی با بیمارانی از این دست می‌گردد، کارگردانی کند. گویا گروه تولید گام بزرگ دیگری برداشته و نویسنده جدیدی را استخدام کرده است. طبق خبر منتشر شده از سوی سایت خبری ددلاین، اریک پیرسون (Eric Pearson)، نویسنده فیلم Thor: Ragnarok نیز به بازنویسی فیلم‌نامه نوشته شده توسط کرگ مازین (Craig Mazin) می‌پردازد که خودش فیلم‌نامه اورجینال Deadpool را بازنویسی کرد که رت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) سال ۲۰۱۰ برای نوشتن آن استخدام شده بودند.

فیلم Cowboy Ninja Viking توسط ددلاین فیلم اکشن نظریه محور با مفاهیم دشوار توصیف شده که شوخ طبعی عجیبی با توجه به حضور پرت همراه است. شاید به این دلیل است که یونیورسال می‌خواهد پیرسون را در اختیار داشته باشد چون او کسی است که بدون شک به تایکی وایتی (Taiki Waiti) کمک کرد فیلم ثور را کمی کمدی کند و به همین دلیل این فیلم با فروش ۸۵۳.۴ میلیون دلاری‌اش در سراسر دنیا بسیار موفق گردید.

چه پیرسون با همان حس کامیک که پرت به نگهبانان کهکشان و دنباله‌اش آورد، در این پروژه حضور یابد یا نه، باید منتظر ماند و دید هرچند بدون شک این نویسنده و بازیگر قطعا در زمان فیلم‌سازی زبان مشترکی خواهند داشت. پیرسون علاوه بر نوشتن ثور و چهار سری از One Shot مارول، در فیلم‌های Ant Man (مرد مورچه‌ای)، Spiderman: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت)، Avengers 4 و فیلم جدید یونیورسال و لجندری پیکچرز Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان) نیز نقش داشته است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.