شایعه: شاید دنی بویل فیلم Bond 25 را کارگردانی کند

22 February 2018 - 09:26

شایعه‌ی جدیدی شکل گرفته مبنی بر این‌که دنی بویل (Danny Boyle) به زودی سکان هدایت فیلم بعدی مجموعه‌فیلم James Bond «جیمز باند» موسوم به Bond 25 «باند ۲۵» را بر عهده خواهد گرفت. مراحل ساخت این فیلم بسیار کند پیش می‌رود. متعاقب اکران فیلم Spectre «اسپکتر» در سال ۲۰۱۵- که نقدهای ضدونقیضی کسب کرد اما در نهایت در گیشه به فروش ۸۸۰ میلیون دلاری رسید- این مجموعه‌فیلم به مرحله‌ی حساسی رسید. سم مندز (Sam Mendes) پس از کارگردانی دو فیلم از این مجموعه یعنی «اسپکتر» و Skyfall «اسکای‌فال» تصمیم گرفت این سری‌فیلم‌ها را رها کند و سراغ پروژه‌های دیگری برود. دنیل کریگ (Daniel Craig)، ستاره‌ی این مجموعه‌فیلم تبدیل به معمای اصلی شد چراکه هنوز نزدیک به دو سال از اکران فیلم «اسپکتر» وضعیت بازگشت او نامعلوم بود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

کریگ نهایتا در ماه اوت تأیید کرد که برای ایفای نقش مأمور ۰۰۷ بازخواهد گشت اما تأکید کرد که این آخرین حضور او در این مجموعه‌فیلم خواهد بود. پس از مشخص شدن وضعیت ستاره‌ی فیلم نوبت انتخاب کارگردان برای «باند ۲۵» فرا رسید. از اسم‌های بزرگی همچون دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) و (البته) کریستوفر نولان (Christopher Nolan) به عنوان نامزدهای کارگردانی این فیلم یاد می‌شد اما با وجود این‌که هر دوی این کارگردانان سابقا تمایل خود را به این مجموعه‌فیلم ابراز کردند، اکنون به نظر می‌رسد که کمپانی ام‌جی‌ام (MGM) دنبال شخص دیگری است.

مطابق گزارش Variety، دنی بویل در صدر فهرست کارگردانان مورد نظر کمپانی ام‌جی‌ام برای کارگردانی فیلم «باند ۲۵» قرار دارد. مطابق این گزارش هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای به این فیلمساز داده نشده و بویل قرار است فیلمی را برای کمپانی وُرکینگ تایتل (Working Title) کارگردانی کند. ظاهرا بویل علاقه‌ی شدیدی به مجموعه‌فیلم «جیمز باند» دارد و همیشه دوست داشته فیلمی از این مجموعه را کارگردانی کند. بنابراین ساخت آن فیلم برای کمپانی ورکینگ تایتل می‌تواند به نفع ساخت فیلم «باند ۲۵» به تعویق بیفتد.

قطعا بویل یکی از بااستعدادترین کارگردانان هالیوود است. او با ساخت فیلم کالت Trainspotting موج گسترده‌ای را به راه انداخت. بویل حتی اسکار بهترین کارگردانی را برای شاهکارش Slumdog Millionaire «میلیونر زاغه‌نشین» بدست آورد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.