تاریخ پخش فصل دوم سریال Santa Clarita Diet اعلام شد

22 February 2018 - 22:10

نتفلیکس تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال کمدی زامبی خود، Santa Clarita Diet را مشخص کرده که در آن درو بری‌مور (Drew Barrymore) نقش دلال معاملات ملکی را بازی می‌کند که نمی‌میرد. با اینکه شهرت زامبی‌ها در چند سال اخیر بیشتر هم شده، هنوز گزینه‌های موجود زیادی وجود دارند که این موجودات گوشتخوار باید در آن زمینه‌ها درست شوند. علاوه بر اکران فیلم‌های سینمایی زامبی، کوهی از فیلم‌های خانگی و VOD با بودجه کم هر سال وجود دارند و چندین سریال تلوزیونی زامبی نیز ساخته می‌شوند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی صحبت از سریال زامبی می‌شود اسم از The Walking Dead (مردگان متحرک) شبکه AMC می‌شود که اسپین‌آف آن، Fear the Walking Dead در حال ساخت است. همچنین سریال iZombie از شبکه CW، سریال Z Nation از شبکه Syfy و Freakishon از شبکه Hulu پخش می‌شوند. با اینکه سریال‌های زامبی محدود نیستند، سریال Ash vs. Evil Dead شبکه Starz، سریال Supernatural شبکه CW و American Horror Story شبکه FX نیز آن‌ها را نشان می‌دهند. یکی از بازیگران جدید بازی زامبی تلوزیونی، کمدی شبکه نتفلیکس، Santa Clarita Diet است که از فوریه ۲۰۱۷ شروع به پخش کرده است.

سریال Santa Clarita Diet که نظر بیشتر منتقدین را جلب کرده و طرفداران زیادی دست و پا کرده، کمدی زامبی را وارد مسیرهای عجیب و غریبی کرده که اغلب در پروژه‌های تولیدی کمپانی‌هایی مانند نتفلیکس یا درخشش ستاره‌هایی مانند بری‌مور دیده نمی‌شود. بازیگر سابق Charlie’s Angle، شیلا هاموند (Sheila Hammond) را بازی می‌کند، یک دلال معاملاتی متاهل که می‌میرد و زامبی می‌شود. حالا با احتیاج به مصرف انسان‌ها، شیلا همراه با همسر وفادارش، جول (تیموتی اُلیفانت) و دخترش اَبی (لیو هیوسون) مجبور هستند به تعادل میان زندگی نرمال با تمایلات آدمخوار نامیرا برسند. حالا سایت خبری ددلاین گزارش کرده که دومین فصل ۱۰ قسمتی این سریال از روز جمعه، ۲۳ مارس روی آنتن شبکه نتفلیکس می‌رود.

خبر مربوط به تاریخ شروع پخش فصل دوم Santa Clarita Diet چند روز بعد از اینکه حضور چند بازیگر مهمان در این فیلم تایید شد منتشر گردید: جول مک‌هایل (Joel McHale)، جرالد مک‌رانی (Gerald McRaney)، مگی لاسون (Maggie Lawson) و زاکاری نایتون (Zachary Knighton). هر چهار شخصیتی که این بازیگران بازی می‌کنند باید خود را برای شام شدن زامبی‌ها آماده کنند چون با توجه به چیزی که در فصل یک دیدیم، شیلا نمی‌تواند جلوی تمایلاتش را بگیرد. امیدواریم او سرانجام با این شرایط کنار بیاید که در این صورت سریال تمام می‌شود بنابراین بدون شک به این زودی اتفاق نمی‌افتد.

در حالی که شیلا همه چیز را بدتر می‌کند، مشخص نیست جول چطور می‌تواند شرایط را کنترل کند. در فصل یک به نظر می‌رسید جول از نظر روانی دچار مشکل شده بود و این می‌تواند در فصل دوم نیز رخ دهد. باید منتظر تریلر فصل دوم سریال باشیم تا بفهمیم این فصل چه چیزی در چنته دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.