بازیگر نقش خاله زلدا سریال The Chilling Adventures of Sabrina مشخص شد

22 February 2018 - 22:45

بازیگر شخصیت خاله زلدا سریال The Chilling Adventures of Sabrina مشخص شد و میراندا اُتو (Miranda Otto) به ایفای نقش آن می‌پردازد. این سریال درباره نوجوان جادوگری است که به دنبال موفقیت سریال Riverdale شبکه CW ساخته می‌شود و آپدیت کامیکس کلاسیک آرکی درباره قتل، مواد و باندهای خلاف است. این سریال اقتباسی از کامیک Chilling Adventures of Sabrina نوشته‌ی تهیه کننده Riverdale، رابرتو آگویر-ساکاسا (Roberto Aguirre-Sacasa) است.‌ او تهیه کننده این اسپین‌آف نیز می‌باشد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت خبری TV Line گزارش داده که بازیگر فیلم‌های Lord of Rings (ارباب حلقه‌‌ها) و Homeland، میراندا اُتو در نقش خاله زلدا در این سریال بازی می‌کند. این شخصیت را بث برادریک (Beth Broderick) در سریال Sabrina the Teenage Witch بازی کرده بود که از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۳ پخش شد. توصیف شخصیت زلدا اطلاعات کمی درباره شخصیت او و ارتباط سابرینا با او در اختیارمان می‌گذارد.

زلدا مغرور و مذهبی معتقد است که هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به خدای تاریکی، عضو کلیسای شب، نیست. او برقرار کننده نظم در خانواده است و از سابرینا محافظت می‌کند.

از آنجایی که سابرینا نوجوانی بیش نیست، بدون شک با خاله‌هایش و ایده‌های متضاد آن‌ها درباره کنترل نیروهایش مخالف است. این سریال به صورت داستان وقوع عصر تاریکی توصیف شده که سابرینا را با طبیعت دو گانه‌اش؛ نیم جادوگر و نیم انسان، آشتی می‌دهد در حالی که در برابر نیروهای شیطانی مقاومت می‌کند که او، خانواده‌اش و انسان‌های دنیای روشنی را تهدید می‌کنند. جالب می‌شود اگر خاله زلدا یکی از این نیروهای تاریک وفادار به کلیسای شب باشد.

تنها شخصیت مهمی که هنوز بازیگر آن مشخص نشده، شخصیت بازیکن فوتبال مورد علاقه سابرینا، هاروی کینکل است. در نسخه اصلی، نقش او را نیت ریچرت (Nate Richert) بازی کرد. بنابراین تاکنون این سریال در به خدمت گرفتن چهره‌های جدید خوب پیش رفته است. اُتو که نقش ایون را در ارباب حلقه‌ها بازی کرده، یکی از جذب بازیگران قوی این مجموعه محسوب می‌شود که بدون شک به دلیل هنرور عالی سریال، دیوید راپاپورت (David Rappaport) است.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.