کارگردان Nightwing اشتیاق زیادی برای کارگردانی این فیلم دارد

23 February 2018 - 19:39

کریس مک‌کی (Chris McKay) که کارگردانی فیلم Nightwing را برعهده دارد تایید کرد که از ساخت این فیلم دست نمی‌کشد مگر که استودیو او را از کار برکنار کند. در سال‌های اخیر تعداد زیادی کارگردان برای همکاری با DCEU مشغول به کار شدند اما دیری نگذشته است که اکثر آن‌‌ها استعفا داده‌اند. از سال ۲۰۱۴ که استودیو خبر از ساخت دنیای جدیدی داده است، فیلم سازان بسیاری برای همکاری با استودیو اقدام کردند ولی به دلایل مشکلاتی از جمله تداخل با برنامه‌‌های آن‌ها و همچنین تفاوت عقیده در خلق دنیای مورد نظر مجبور به ترک استودیو شدند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از کارگردان‌های به نامی که اخیرا از کار با استودیو استعفا داد جاس ویدون (Joss Whedon) بود که از ساخت فیلم Batgirl منصرف شد و استودیو را رها کرد. اگرچه که جوس ویدون از کار با استودیو کناره گیری کرد اما جدایی او از استودیو با جنجالی روبه‌رو نبود ولی استودیو باید برای جایگزینی مناسب وقت صرف کند تا بتواند شخصی مناسب را پیدا کند. همچنین خبر اینکه جاناتان گلداستین (Jonathan Goldstein) و جان فرانسیس دالی (John Francis Daley) حضورشان در ساخت پروژه‌ی Flashpoint به طور رسمی اعلام نشده، چندان دلگرم کننده نیست.

حداقل چیزی که در حال حاضر طرفداران DCEU را دلگرم می‌کند این موضوع است که یکی از مجموعه‌های جدید این استودیو که در آینده عرضه خواد شد قرار نیست با فراز و نشیب‌هایی در انتخاب کارگردان روبه‌رو باشد چرا که همان کارگردان اولیه فیلم مشتاق به ساخت این نمایش است. شایعاتی اخیرا پخش شده که قرار است کریس مک‌کی کارگردانی مجموعه‌ی اقتباسی Dungeons & Dragons را برعهده بگیرد، مجموعه‌ای که توسط استودیو Paramount ساخته خواهد شد و قرار است در سال ۲۰۲۱ عرضه شود و همین موضوع کمی نگران کننده است چرا که ممکن است ساخت فیلم Nightwing را به تعویق بندازد و با این اوصاف موضوع قابل بحثی است که آیا مک‌کی همچنان در پروژه‌ی ساخت فیلم Nightwing باقی می‌ماند یا خیر؟ مک‌کی خود اینگونه اظهار کرده که قرار نیست تا مدت‌های مدیدی پروژه‌ای را برعهده بگیرد و تنها راهی که او دست از ساخت این پروژه بردارد، اخراج شدن او توسط استودیو برادران وارنر است.

مک‌کی از همان ابتدا که شروع به ساخت فیلم Nightwing کرد بسیار سخت فعالیت می‌کرد، اگرچه در ابتدای کار سرعت پیشروی چندان سریع نبود ولی او با تمام توانش به فعالیت پرداخت و همین نشانه‌ای بر این موضوع است که او دلیلی برای خروج از این استودیو نمی‌بیند. این نکته نیز باید ذکر شود که هنوز پس از گذشت یک سال از معرفی این فیلم هیچ لیستی از بازیگران و حتی بازیگران احتمالی آن در دسترس قرار نگرفته و حتی داستان فیلم هم هنوز معلوم نیست به‌طوری که ما در حال حاضر حتی تصوری مبهم از اینکه قرار است با چه نوع فیلمی روبه رو باشیم، نداریم.

باتوجه به آنچه که گفته شد احتمال اینکه عرضه فیلم Nightwing پنج سال و یا بیشتر طور کشد بسیار زیاد است ولی ما امیدواریم که مک‌کی طرفداران را با خبر‌های جدیدی از این مجموعه در آینده‌ای نه چندان دور مطلع کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.