کریس مک‌کی کدام فیلم را می‌سازد؟ Dungeons & Dragons یا Nightwing؟

24 February 2018 - 14:30

در حالی که کریس مک‌کی (Chris McKay) در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Dungeons & Dragons است، فیلم Nightwing دنیای دی سی او با وقفه زیادی مواجه شده است. دقیقا یک سال از اولین باری که اعلام شد مک‌کی سکان‌دار اولین سولوی لایو اکشن Dick Grayson خواهد بود، می‌گذرد. فاز اولیه ساخت این فیلم خیلی سریع پیش نرفت و هنوز نمی‌دانیم این فیلم چه موقع اکران خواهد شد یا چه کسی در آن بازی می‌کند و حتی نمی‌دانیم این فیلم در چه موردی است.‌ دو هفته قبل حتی فیلم‌نامه کار هم به استودیو داده نشده بود. مک‌کی نیز مدت زیادی است می‌گوید او و فیلم‌نامه نویس کار، بیل دابوک (Bill Dubuque) همه چیز را به آرامی پیش می‌برند اما گزارشات اخیر حاکی از این هستند که طرفداران باید بیشتر از حد انتظار برای اکران فیلم Nightwing صبر کنند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

شایعات اخیر درباره فیلم جدید دنیای دی سی نشان می‌دهند که سولوی Nightwing در اولویت استودیوی برادران وارنر قرار گرفته است. به همین دلیل است که اخبار اخیر مبنی بر کارگردانی فیلم Dungeons & Dragons توسط مک‌کی شوک‌آور بود. با اینکه Nightwing هیچ وقت تاریخ اکران رسمی نداشته، پیش تولید آن قرار بود امسال آغاز شود. شاید دیک گری‌سون اواخر ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ اکران شود. پارامونت نیز تاریخ اکران فیلم D & D را ژوئیه ۲۰۲۱ اعلام کرد بدین معنی که اگر مک‌کی بخواهد آن را کارگردانی کند، در برنامه‌ریزی به مشکل برمی‌خورد.

اما خبر مهم ورایتی این بود که مک‌کی ممکن است D&D را کارگردانی کند و The Tracking Board اکنون گزارش داده که Nightwing اولویت دی سی است. جف اسنیدر (Jeff Sneider) ویراستار این سایت در اینباره گفته: از میان تمام پروژه‌های در حال ساخت دی سی، فیلم Nightwing در انتهای لیست قرار دارد. اگر شایعات درست باشند و مک‌کی بخواهد هر دو فیلم Nightwing و D&D را کارگردانی کند، باید تصور کنیم که یکی از آنها دیرتر از دیگری آماده می‌شود. و متاسفانه خبر بد برای طرفداران دی سی این است که Nightwing از نظر فیلم‌نامه خیلی عقب است.

 

اگر مک‌کی برای کارگردانی D&D توافق کند، این احتمال وجود ندارد که او بتواند قبل از شروع کار روی پروژه D&D فیلم Nightwing را به سرانجام برساند.‌ این درخواست زیادی از کارگردانی که هیچ وقت فیلم لایو اکشن هالیوودی را کارگردانی نکرده، است و با توجه به اظهارات قبلی او درباره عدم تمایل به حضور در پروژه‌های بدون تاریخ اکران نزدیک، بنظر نمی‌رسد او این پیشنهاد را قبول کند.

اگر مک‌کی بخواهد فیلم D&D را بسازد، فیلم فانتزی که به کار مقدماتی زیاد و حتی زمان زیادی در مرحله پس از تولید برای اعمال جلوه‌های ویژه ضروری نیاز دارد، بدین دلیل است که او می‌داند وقتش را دارد. گزارشات اخیر درباره حضور Nightwing در زنجیره غذایی دی سی بنظر تایید شده می‌رسد.‌ فیلم‌های Aquaman، Shazam و Wonder Woman 2 همگی فیلم‌های دسی هستند که انتظار می‌رود سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اکران شوند و The Batman, Suicide Squad 2, Flashpoint و Joker در میان پروژه‌هایی قرار دارند که در نوبت هستند. استودیوی برادران وارنر برنامه خیلی شلوغی دارد و احتمالا خیلی بخاطر منتظر ماندن برای پیش آمدن زمان مناسب برای فیلم Nightwing نیست.

بنابراین اگر قرار باشد مک‌کی اول D&D را بسازد، چه موقع طرفداران باید منتظر Nightwing باشند؟ خب، اگر پارامونت ژوئیه ۲۰۲۱ را برای اکران فیلمش فیکس کرده باشد، دیک گری‌سون تا اواخر ۲۰۲۲ راهی سینماها نخواهد شد. شاید بهتر باشد بگوییم سال ۲۰۲۳ این اتفاق می‌افتد. برنامه‌های ساخت فیلم‌ها همیشه ثابت نیستند. همانطور که طرفداران دی سی به خوبی واقف هستند، تاریخ‌های اکران فیلم‌ها اغلب تغییر می‌کنند. بین برنامه‌های فیلم‌نامه نویسان، بازیگران، کارگردانان و عوامل دیگری که تولید را به تعویق می‌اندازند، تاریخ‌های اکران خیلی واقعی نیستند. حتی اگر مک‌کی برای ساخت D&D به توافق برسد، این احتمال وجود دارد که پارامونت تاریخ اکران فیلمش را تا یک سال یا دو سال دیگر به تعویق بیندازد. اگر پارامونت بخواهد مک‌کی فیلمش را بسازد، پس D&D نیز به تعویق می‌افتد.

 

به یاد داشته باشید که پارامونت استودیویی است که نخواست هنری کاویل سبیلش را برای فیلم‌برداری مجدد Justice League (لیگ عدالت) بزند چون او سر فیلم‌برداری Mission: Impossible -Fallout بود.‌ آن‌ها هیچ لطفی در حق استودیوی برادران وارنر نمی‌کنند.

در آخر باید بگوییم که این شاید فقط یک فرضیه بر اساس شایعات و مذاکرات اولیه باشد. مک‌کی می‌تواند پیشنهاد ساخت D&D را رد کند و آن وقت فیلم Nightwing سر جایش خواهد بود. به محض بدست آمدن هرگونه خبر جدید، شما خوانندگان عزیز را مطلع خواهیم ساخت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.