یارا شهیدی در حال مذاکره برای بازی در فیلم The Sun is Also a Star

24 February 2018 - 15:00

طبق گزارش صورت گرفته از سوی پایگاه خبری ورایتی، ستاره‌ی فیلم‌های Black-ish و Grown-ish، یارا شهیدی (Yara Shahidi) در حال مذاکره برای بازی در فیلم اقتباسی رمان The Sun is Also a Star نوشته‌ی نیکولا یون (Nicola Yoon) است. اقتباس رمان YA محصول Alloy Entertainment، برادران وارنر و MGM خواهد بود. رمان The Sun is Also a Star در سال ۲۰۱۶ جایزه کتاب ملی را دریافت کرد. این کتاب داستان دختر نوجوانی به نام ناتاشا است که پسری به نام دنیل را می‌بیند و ۱۲ ساعت قبل از دیپورت شدن خانواده‌اش به جاماییکا عاشقش می‌شود. فیلمِ کتابِ Everything, Everything یون سال ۲۰۱۷ با همین نام و بازی آماندا استنبرگ (Amandla Stenberg) و نیک رابینسون (Nick Robinson) ساخته شد. ترسی الیور (Tracy Oliver) فیلم‌نامه آن را نوشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

آمازون درباره رمان The Sun is Also a Star اینگونه نوشته:

ناتاشا: من دختری هستم که به سکوت و حقایق ایمان دارد. نه سرنوشت. نه تقدیر. یا آرزوهایی که هیچوقت به حقیقت تبدیل نمی‌شوند. من قطعا دختری نیستم که پسر بامزه‌ای را در میان جمعیت خیابانی در نیویورک ببیند و عاشقش شود. نه وقتی که فقط ۱۲ ساعت تا دیپورت شدن خانواده‌اش به جاماییکا باقی مانده است. عاشق این پسر شدن داستان من نیست.

دنیل: من همیشه پسر خوبی بودم، همین طور دانش‌آموز خوبی که با انتظارات بالای والدینش زندگی می‌کرد. هیچوقت شاعر نبودم. یا رویاپرداز. اما وقتی او را دیدم همه چیز را فراموش کردم. چیزی درباره ناتاشا وجود دارد که باعث می‌شود فکر کنم سرنوشت چیزهای خارق‌العاده‌ای در چنته دارد، برای هر دوی ما.

دنیا: هر لحظه از زندگی ما باعث شده به این لحظه کشیده شویم. میلیون‌ها آینده پیش روی ما قرار دارند. کدام یک به حقیقت تبدیل می‌شود.

یارا شهیدی برای بازی در نقش زویی جانسون در کمدی شبکه ABC، یعنی Black-ish و اسپین‌اف Grown-ish شناخته شده است. او همچنین در فیلم‌های Salt, Butter و Alex Cross نیز بازی کرده است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.