ساخت فیلم Silver & Black به تعویق افتاد

25 February 2018 - 13:26

تولید فیلم Silver & Black سونی بطور نامعلومی به تاخیر افتاده است. این استودیو به دنبال این است نقش بزرگتری در فیلم ابر قهرمانی با راه‌اندازی دنیایی که به نظر می‌رسد بخشی از دنیای سینماتیک مارول باشد، ایفا کند. این استودیو کار خود را با فیلم Venom آغاز خواهد کرد هرچند سونی جینا پرینس-بیثوود (Gina Prince-Bythewood) را سکان‌دار این فیلم کرد که Silver Sable و Black Cat در آن بازی می‌کنند. سونی از آن زمان به بعد با Silver & Black به کار خود ادامه داد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

تاکنون اطلاعات کمی از این فیلم منتشر شده است. قرار بود تولید این فیلم از ماه بعد آغاز شود و به همین خاطر است که خبر منتشر شده از سوی نویسندگان جدید فیلم شوک‌ آور بود. این شامل عدم انتخاب بازیگران نیست. حالا ممکن است بفهمیم چرا این اتفاق افتاده است.

سایت Hashtag Show گزارش داده که تولید Silver & Black بطور نامعلومی به تاخیر افتاده است. این می‌تواند معانی زیادی داشته باشد، اما این فیلم کار فیلم‌برداری خود را آغاز نکرده است. فیلم Silver & Black قرار فود در آتلانتا و همچنین مکزیکو فیلم‌برداری شود. شروع فیلم‌برداری در آتلانتا هر زمان دیگری مشکل نخواهد بود و این خوشبختانه شامل مکزیکو و دیگر لوکیشن‌ها نیز می‌شود.

خبر جدید: کارگردان Silver & Black، جینا پرینس-بیثوود به پستی در توییتر پاسخ داده و به نظر می‌رسد به تعویق افتادن تولید فیلم را تایید کرده و اعلام داشته که همه چیز بستگی به فیلم‌نامه دارد:

این تاخیر بنا به دلایلی که گفته شد شوک بدی بود اما برای به تعویق افتادن فیلم خیلی خوب نیست. بیشترین نگرانی پیرامون فیلم درباره آینده آن است. گفته می‌شود پرینس-بیثوود در حال کارهای ویرایش نهایی فیلم‌نامه است و این فیلم تا یک سال دیگر اکران نمی‌شود. جزئیات دیگری درباره آغاز فیلم‌برداری یا برنامه سونی برای فیلم‌برداری آتی منتشر نشده است.

هر چقدر این خبر مشکل‌ساز باشد، بدین معنی است که سونی خیلی برای شروع این فیلم عجله ندارد. هنوز Silver Sable و Black Cat در این فیلم بازی خواهند کرد و تاکنون کوچکترین اشاره‌ای به اینکه چه کسی قرار است نقش آن‌ها را بازی کند، نشده است. آن‌ها نه تنها باید به فکر دو بازیگر زن باشند، بلکه برای نقش‌های مکمل‌شان نیز به بازیگر نیاز دارند. پروژه Silver & Black هنوز کار زیاد دارد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.