اختصاصی: گزارش و تصاویر اکران خصوصی فیلم بدون تاریخ، بدون امضا

25 February 2018 - 14:08

اکران فیلم پرمخاطب و پرجایزه بدون تاریخ بدون امضا به کارگردانی هنرمند پرقدرت کشورمان آقای وحید جلیلوندکه در مراسم‌های بزرگ سینمایی بین‌المللی از جمله جشنواره فیلم ونیز، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو مورد استقبال قرار گرفت، از ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۶ شروع شده و با استقبال زیاد مخاطبان همراه بوده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این فیلم با نویسندگی علی زرنگار و وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی و علی جلیلوند و با هنرمندی امیرآقایی، هدیه تهرانی، نوید محمدزاده، زکیه بهبهانی، سعید داخ و علیرضا استادی محصول سال ۱۳۹۵ است.

این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۵ در ۱۲ بخش نامزد سیمرغ بلورین شده است که در میان این موارد، موفق به کسب ۳ جایزه در بخش بهترین کارگردنی (وحید جلیلوند)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (نوید محمدزاده)، و بهترین صداگذاری (سید علیرضا علویان) شده است. از جوایز بین‌المللی هم می‌توان به ۲ جایزه در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز که اشاره کرد. در جشنواره ونیز، این فیلم موفق به کسب جایزه‌های بهترین بازیگر مرد و بهترین کارگردانی از بخش “افق‌های نو” شد که این جوایز به ترتیب به نوید محمدزاده و وحید جلیلوند رسید. به علاوه، این فیلم موفق برنده هوگوی طلایی بهترین فیلم از پنجاه و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم شیکاگو در بخش کارگردانان جدید نیز شد.

این فیلم پس از روزهای اولیه اکران خود در ایران به ۵۱ سانس فوق العاده رسید. همچنین تا ابتدای روز جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۶، آمار فروش به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

اکران خصوصی فیلم بدون تاریخ بدون امضا شب گذشته (شنبه اسفند ماه ۱۳۹۶)  در پردیس سینمایی ملت واقع در بزرگراه هاشمی رفسنجانی با بسیاری از عوامل فیلم و مهمانان ویژه برگزار گردید.

آقای وحید جلیلوند و علی جلیلوند، احسان علیخانی، امیرآقایی، نوید محمدزاده، زکیه بهبهانی و … در این مراسم حضور داشتند. همچنین از دیگر مهمانان این مراسم می‌توان به خانم نیکی کریمی، خانواده آقای مهراب فاسم‌خانی (همسر ایشان خانم شقایق دهقان و دخترشان) و پیمان قاسم‌خانی، میلاد کی‌مرام، الهه حصاری، الهام پاوه‌نژاد، عادل فروسی‌پور، امیرمهدی ژوله، نیما شعبان نژاد، حبیب رضایی، حسن فتحی، محمد امامی و محمد سلوکی اشاره کرد. مراسم از ساعت ۶:۳۰ با پذیرایی از مهمانان برگزار شد و پس از آن همه هنرمندان همراه با مهمانان به تماشای فیلم نشستند.

تصاویر اختصاصی اکران خصوصی فیلم بدون تاریخ، بدون امضا:

عکاسان: مهتاب جعفری، کتایون علاقه‌بندی

برای دیدن عکس های بیشتر درباره این مراسم به اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://www.instagram.com/cinemafars.official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.