کارگردان Red Sparrow خبر جدیدی از Battlestar Galactica اعلام کرد

25 February 2018 - 14:53

کارگردان فیلم Red Sparrow (کبوتر قرمز) قصد دارد ریبوت سینماتیک سریال علمی تخیلی Battlestar Galactica را بسازد. فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) در مصاحبه‌ای اظهار داشت او طرفدار بزرگ هر دو نسخه‌ی این فیلم است و می‌خواهد فیلمی بسازد که همه را خوشحال کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

لارنس فیلم‌برداری موزیک ویدئوهای زیادی را قبل از کارگردانی Constantine و I Am Legend شروع کرد. سپس او به کارگردانی سه سری جدید فرنچایز The Hunger Games قبل از همکاری با جنیفر لارنس برای فیلم معمایی و جاسوسی Red Sparrow پرداخت. هرچند او از سپتامبر ۲۰۱۶ می‌خواسته ریبوت Battlestar Galactica را بسازد. از آن زمان به بعد خبر زیادی از این پروژه در دست نبود و تا امروز هیچ صحبتی از آن نشده بود.

لارنس در مصاحبه با پایگاه خبری Coming Soon، تایید کرد که فیلم Battlestar Galactica قطعا ساخته می‌شود و درباره وضعیت فعلی آن صحبت کرده و دلایل مربوط به ساخت آن را ارائه داد:

من دارم روی این پروژه کار می‌کنم و این چیزی است که من دارم می‌سازم. من دارم با لیزا جوی (Lisa Joy) که یکی از خلاقان Westworld است، روی این پروژه کار می‌کنم. مجموعه اصلی یکی از اولین فیلم‌هایی بود که تا آن موقع دیده بودم. یادم میاد وقتی بچه بودم عاشق این فیلم بودم و اون‌ها داشتند این فیلم را نزدیک خونه ما می‌ساختند و مادرم من را می‌برد سر فیلم‌برداری‌شون. قطعا این فیلم جلوه‌های بصری خواهد داشت. ما همه‌مان طرفدار هر دو سری هستیم برای همین قطعا هیجان‌هایی وجود خواهند داشت اما ما باید اون رو به روش خودمون بسازیم.

سریال اصلی که سال ۱۹۷۸ پخش شد، کپی جنگ ستارگان بود و قسمت‌های پخش شده آن در قالب فیلم، Glen A، در سینما اکران شدند.‌ این فیلم که توسط لارسون ساخته شد، طرفدران فیلم‌های علمی تخیلی را به خود جلب کرد. بخشی از این به دلیل سفینه‌های خوب طراحی شده و دیگر تصویرسازی بیاد ماندنی از جمله Cylons روباتیک بود.

این نوستالژی سال ۲۰۰۳ به شبکه Syfy رسید و وارد قلمروی بزرگتری شد. Cylons بیگانه تبدیل به اندرویدهای تکامل یافته‌ای شدند. این سریال به جوایز و تحسین زیادی دست یافت و پیش‌درآمد تلوزیونی Caprica و اسپین‌آف Battlestar Galactica: Blood & Chrome برای آن ساخته شد. لارنس منابع زیادی برای انتخاب دارد، و به نظر می‌رسد او به سمت تجسم دهه ۷۰ برای جلوه‌های بصری می‌رود.

برنامه‌های فیلم و تلوزیون پر از ریبوت‌ها شده و به نظر می‌رسد زمان کوتاهی بین Battlestar Galactica و این فیلم گذشته است. گفته می‌شود این فیلم نسخه‌ی پر هزینه‌ای برای سینما است که تبدیل به فرنچایز خواهد شد. شایان ذکر است که سریال علمی تخیلی دهه ۸۰، به نام V نیز بدین جا می‌رسد. این پروژه سرانجام وارد مرحله ساخت شده و لارنس و جوی به زودی نسخه جدیدی از آداما و استارباک می‌سازند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.