رکورد شکنی لباس طراحی شده توسط طرفدار بتمن!

27 August 2016 - 23:00

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌های کتاب‌های کامیک و رمان‌های مصور، دنیای فانتزی و بزرگی است که بر روی خوانندگان باز می‌کنند. داخل داستان هر ابرقهرمان، دنیایی وسیع و نبردهایی بزرگ برای درگیر کردن ذهن وجود دارد که با دخیل شدن جزئیاتی از دنیای واقعی، قابل باور می‎شوند. با سینماگیمفا همراه باشید. کمی باعث تعجب است که با محبوبیت ژانر ابرقهرمان‌ها، بعضی طرفداران به طور کامل در دنیای آن‌ها غرق می‌شوند.

Cosplay کامل‌ترین مثال برای این موضوع است، که در آن طرفداران لباس قهرمان مورد علاقه خود را می‌پوشند و با حضور در گردهمایی‌هایی با این موضوع، با افرادی مثل خودشان تعامل می‌کنند. در سال‌های اخیر این پدیده رشد قابل توجهی را در زمینه محبوبیت داشته‌است، به‌طوری که بعضی در این سرگرمی به دست‌آوردهایی غیرقابل باور رسیده‌اند. یکی از طرفداران بتمن در ایرلند لباسی طراحی کرده‌است که قابلیت‌هایی درست مانند لباس اصلی دارد.

شاید فکر کنید که این اولین باری نیست که کسی لباسی با قابلیت‌های واقعی ساخته باشد ولی در اشتباه هستید ! این برای اولین بار است که کسی دست به چنین کاری زده‌است. جولیان چکلی (Julian Checkley) توانسته است با الهام‌گیری از لباس بتمن در سری بازی‌های Batman Arkham، لباسی بسازد که ۲۳ ابزار کاملا عملکردی دارد. به گزارش mashable، این عدد به قدری بالاست که نام او را در کتاب رکوردهای گینس در بخش بازی، به ثبت رسانده‌است.

 چکلی که در صنعت فیلم‌سازی به عنوان طراح مدل و کارگردان هنری فعالیت دارد، این لباس را به کمک تیم خودش ساخته است. همانطور که قبلا اشاره شد، لباس با الهام‌گیری از بازی ویدیویی Batman Arkham ساخته شده‌است و بسیاری از ابزارهای آن مانند تفنگ قلاب (grappling gun) بر اساس معیارهای آن بازی طراحی شده‌اند.

رکوردی که در کتاب گینس برای این لباس ثبت شده‌است، مربوط به بیشترین تعداد ابزار عملگر در یک لباس Cosplay است. ابزارهای موجود در این لباس به این ترتیب هستند: تفنگ با قابلیت شلیک گلوله آتشین، ۲ صفحه نمایش بر روی دستکش‌ها، ردیاب سیگنال، پروژکتور علامت بتمن، بترنگ خم شو، تفنگ قلاب، ماسک، تفنگ بیهوشی بادی، دستگاه مافوق صوت ضد سگ، ۴ علامت بتمن برای پرتاب، لامپ فرابنفش، ۲محفظه نگه دارنده نارنجک، چراغ قوه رو دستکش‌ها، بسته کمک‌های اولیه، پک باتری، اشعه لیزر، دوربین بتمن، شوکر الکتریکی، پخش کننده گاز، ۲ بمب دودزا، فلاسک بتمن، میکروفون حنجره مخفی و بی‌سیم دو طرفه.

مانند دیگر رکوردهای گینس، این لباس سنگین و پرقابلیت بتمن به بقیه انگیزه می‌دهد که لباس خودشان را طراحی کنند و با افزایش قابلیت‌های آن، رکورد موجود را تغییر دهند. با ساختن لباس‌های عملکردی بیشتر ابر قهرمانان، شاید این سوال پیش بیاید که آیا با این روند می‌توان در دنیای واقعی شاهد ابرقهرمان‌ها باشیم؟ اگر به دنیای همواره در حال رشد ابرقهرمان‌ها نگاه کنیم، میبینیم که همه چیز ممکن است.

منبع screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Ali Danger says:

    یارو خودش یه پا بتمنه دیگه! میرفت یکم حرکت یاد میگرفت حل بود.