اشتباه بزرگ پوستر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2

27 August 2016 - 11:00

با نگاه کردن به پوستر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان جلد ۲» اولین چیزی که توجه‌ی ما را به خود جلب می‌کند؛ آن جانور بزرگ با بازوهای زیاد است. جانوری با دندان‌های زیاد که در مرکز پوستر قرار گرفته و آماده است که قهرمانان ما را به نیش بکشد. بعد آز دیدن این هیولای بزرگ، به شخصیت‌های گامورا  (Gamora) با بازی زویی سالدانا (Zoe Saldana)، راکت (Rocket) با بازی بردلی کوپر (Bradley Cooper)، درکس (Drax) با بازی دیو باتیستا (Dave Bautista) و تیم توجه می‌کنیم، ولی اصلاً به اشتباه صورت گرفته در پوستر دقت نکرده‌ایم. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Cqe4xL1UEAA7Mb-

اگر بیشتر دقت کنید متوجه می‌شوید که نگهبانان کهکشان در حال نفس کشیدن در فضا هستند؛ چون این موضع با اتفاقات قسمت اول فیلم ناهماهنمگ بود؛ سوالات بسیاری برای جیمز گان (James Gunn)، فیلمنامه نویس فیلم، همراه داشت  و او با شوخی در حساب توییتر خود اینگونه جواب داد:

آن‌جا شب است.

این جواب جیمز گان طرفداران را  راضی نکرد و حتی فشار بیشتری نیز به او وارد کرد. پس از این جیمز گان در شبکه‌های اجتماعی این پاسخ را قرار داد.

شما فکر می‌کنید که آسمان تاریک و ستاره به معنی فضا است و این مرا دیوانه می‌کند. فکر نکنم کسی در شب نفس خود را نگه دارد.

جیمز گان و مارول در این پوستر یک هیولای عظیم و باورنکردنی را به نمایش درآورده‌اند، ولی اشتباه خود  را قبول نمی‌کنند و انتظار دارند که دیگران نیز همین کار را انجام دهند. جدا از بحث اشتباه ما در این پوستر یک بچه گروت (Baby Groot) را نیز می‌بینیم که خیلی خوشحال به نظر می‌رسد.

۳۱۹e1201f5b3ccef4d49259053b9c80f2c723e4c

دلیل اینکه طرفداران نگهبانان نمی‌توانند این موضوع را درک کنند این است که در نسخه‌ی اصلی و اول فیلم یک سکانس طولانی وجود دارد که پیتر (Peter) با بازی کریس پرت (Chris Pratt) برای نجات دادن جان گامورا ماسک خود را به او می‌دهد. با توجه به هشدارهای راکت و مرگ تقریبی پیتر می‌شود گفت که قطعا نمی‌شود در فضا نفس کشید.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • DeadPool says:

    اقا خب داره میگه که اونا تو فضا نیستن بلکه داخل جو سیاره ای هستن و اونجا هوا تاریکه…تمام شد رفت