اشتیاق زیاد Ellen Page برای بازگشت به فیلم Tim Miller

14 March 2018 - 23:19

ستاره فیلم مردان ایکس (X-Men) الن پیج (Ellen Page) از تمایل بالایش برای بازگشت به فیلم کیتی پراید (Kitty Pryde) از تیم میلر (Tim Miller) خبر داد. او که نقش یک دونده روی دیوار را در فیلم‌های X-Men: The Last Stand و X-Men Days of Future Past بازی کرده ارتقای زیادی به این شخصیت داد. حالا که میلر فیلمی ویژه این شخصیت کتاب‌های کمیک را هدف گرفته، موقعیتی برای این بازیگر فراهم شده تا به این شخصیت بازگردد. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

هنوز مشخص نیست فیلم پراید به چه بخشی از تاریخ فیلم‌های مردان ایکس خواهد پرداخت. در مصاحبه‌ای درمورد فیلم نفرین‌شده (The Cursed) که در آن بازی کرده، این بازیگر ۳۱ ساله گفت:

من از بازی شخصیت کیتی پراید لذت می‌بردم، و فکر می‌کنم یکی از چیزهایی که همیشه آرزوی آن را می‌کردم این بود که می‌توانستم بیشتر با آن وقت بگذرانم. تجربه من در فیلم آنقدرها زیاد نبود و پراید، شخصیتی بسیار عالی‌ست. البته چیزی درمورد این فیلم نمی‌دانم، اما بله، حتما، این کاری‌ست که خیلی دوست دارم انجامش دهم ولی نمی‌دانم.

با وجود اینکه میلر برای فیلم Deadpool خود معروف شد، احتمالا باید انتظار شخصیتی بالغ‌تر از آنچه تا به حال از پراید دیده‌ایم داشته باشیم. به علاوه، با توجه به رابطه پیچیده میان پراید و ولورین، فیلم او می‌تواند بازگشت این هیولای چنگال‌دار را به دنیای مردان ایکس رقم زند. در کمیک‌ها، پراید شخصیتی مهم برای مردان ایکس است، اما متاسفانه در سری فیلم‌ها به حاشیه رفت. بازی عالی پیج در نقش پراید یکی از نقاط روشن فیلم بود. با توجه به این که پیج دو تا از بهترین فیلم‌های سری مردان ایکس را از دست داد، عادلانه است اگر شانسی داشته باشد تا دوباره برای این نقش به پا خیزد.

شاید هم صحبت‌های پیج فقط آرزوهای بازیگری‌ست که دلش برای نقشش تنگ شده. هنوز جزییاتی درمورد برنامه میلر برای فیلم کیتی پراید مشخص نشده، اما اگر چیزی مثل Deadpool باشد، طرفداران آن را فراموش نخواهند کرد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.