آدام اسکات به فصل دوم Big Little Lies باز می‌گردد

28 February 2018 - 13:54

فصل دوم سریال Big Little Lies در حال ساخت است و آدام اسکات (Adam Scott) به این سریال برمی‌گردد. برخلاف اینکه این سریال قرار بود مینی سریال باشد، با فصل دوم و داستان اورجینال لیان موری‌آرتی (Liane Moriarty) به پخش تلوزیونی باز می‌گردد و داستان شخصیت‌ها را از سر می‌گیرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل اول سریال رویدادها و وقایع رمان پر فروش سال ۲۰۱۴ موری‌آرتی را مورد پوشش قرار داد که داستان سه مادر بود که وقتی بچه‌هایشان را روز اول مهد کودک همراهی کردند، بخاطر گذشته سخت‌شان به هم مرتبط شدند. این سریال موضوعات مهم زیادی را نشان داد، جین چپمن (با هنرمندی شیلین وودلی Shailene Woodley) رازی داشت که باعث ارتباط عمیق او و دیگر مادرها می‌شد. این پنج زن متوجه شدند که در مرکز مسائل تاریو پری رایت (با هنرمندی الکساندر اسکارشگرد Alexander Skarsfard) قرار دارند. وقتی رایت به همسرش کلست (با هرمندی نیکول کیدمن Nicole Kidman) در انظار عمومی حمله کرد، بانی کلارسون (با هنرمندی زویی کراویتز Zoë Kravitz) او را نجات داد. فصل اول با مرگ پری به پایان رسید اما مشکلات احتمالی زیادی را نشان داد که به ساخت فصل دوم ختم شد.

طبق گزارش پایگاه خبری ورایتی، اد مکنزی (با هنرمندی آدام اسکات Adam Scott) مرکز این نزاع‌ها و مشکلات است. در پایان فصل اول دیدیم که مادلین مکنزی (با هنرمندی ریس ویترسپون Reese Witherspoon) اعتراف کرد که به اد خیانت کرده و طبق گزارش ورایتی، اد با مشکل مواجه می‌شود و احتمالا دیگران هم در رابطه‌هایشان به مشکل بر می‌خورند.‌ خبر بازگشت این بازیگر همراه با بازگشت کیدمن، وودلی، ویترسپون، لورا درن (Lura Dern) و کراویتز تایید شده است. مریل استریپ (Meryl Streep) نیز نقش مادر پری، مری لوییز رایت، را بازی می‌کند.

اسکات در حال حاضر مشغول بازی نقش مقابل کرگ رابینسون (Craig Robinson) در کمدی ماوراء طبیعی فاکس، Ghosted است. او قبلا در فیلم‌های The Disaster Artist, Wet Hot American Summer: 10 Years Latter, Park & Recreation و The Good Place بازی کرده است. با وجود بازی در طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها، اسکات بازیگر ارزشمندی است که به فصل دوم پر ستاره‌ی این سریال باز می‌گردد.

کیدمن و ویترسپون علاوه بر بازی در این سریال، تهیه کننده اجرایی آن نیز خواهند بود. دیوید ای. کلی (David E. Kelley) فصل اول را نوشته و تولید کرد و نقشش را در این سریال نیز بازی می‌کند. آندرا آرنولد (Andrea Arnold) که بخاطر American Honey سال ۲۰۱۶ شناخته شده است نیز به عوامل فیلم اضافه شده و هر هفت قسمت این فصل را کارگردانی خواهد کرد.‌ اگر فصل اول به مخاطبین چیزی یاد داد، فصل دوم پر از سورپرایز خواهد بود.

از نجات کلست توسط بانی کارلسون تا اعتراف مادلین به خیانت به اد، مرگ پری رایت شاید زنان این سریال را نجات دهد، اما مواردی هستند که باید حل شوند. با آمدن استریپ که نقش مهمی دارد، همه چیز برای شخصیت‌های سریال جالب می‌شود. این سریال با داستان هوشمندانه و هنرمندی زنان قدرتمندش، به این زودی به شبکه HBO باز نمی‌گردد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.