استاروارز ۸: از نام قسمت هشتم به این زودی‌ها رونمایی نمی‌شود

27 August 2016 - 15:48

رایان جانسون (Rian Johnson) کارگردان قسمت هشتم Star Wars در جولای ۲۰۱۶ فیلم‌برداری این اپیزود را به پایان رساند و فیلم رسماً وارد فاز پس تولید شد. به نظر می‌رسد که شرایط ساخت و توسعه این فیلم برعکس بسیاری از آثار دیگر این فرنچایز جهانی به خوبی پیش می‌رود چرا که گزارشات می‌گویند جانسون هم اکنون به سختی در حال ویرایش فیلم برای تهیه نسخه اولیه آن است. جان ویلیامز افسانه‌ای هم بزودی کار ساخت موسیقی متن این قسمت را شروع می‌کند. اگر بخواهیم همه این‌ها را خلاصه کنیم، می توان گفت که فیلم در وضعیت خوبی رو به جلو حرکت می‌کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه طرفداران شوق زیادی برای Rogue One (که دسامبر عرضه می‌شود) دارند، اپیزود هشتم و ادامه ماجراهای خانواده اسکای واکرها هنوز هم موردانتظارترین عنصر برای مخاطبان این دنیا است. دوست داریم چیزهای بیشتری از قسمت هشتم بفهمیم اما هیچ خبری از رونمایی رسمی نیست. یکی از چیزهایی که ژورنالیست‌ها به سختی دنبال آن هستند نام قسمت هشتم فیلم است. در یکی از جدیدترین مصاحبه‌هایی که با دیزی ریدلی (Daisy Ridley)، ستاره سه گانه جدید، انجام شده است، از او پرسیده شد که آیا نام فیلم را می‌داند یا خیر و او پاسخ داد:

من یک اسم شنیدم اما نمی‌دانم که نهایی است یا نه. خیلی در مورد این چیزها نمی‌دانم. من نام این قسمت را خیلی قبل‌تر از شروع فیلم‌برداری شنیدم و در طی تولید بعضی چیزها را تغییر داده‌ایم پس نام فیلم به این زودی‌ها مشخص نمی‌شود.

d525fd2dd9a4304c25158c055fad981f3121cee6

ریدلی می‌داند که هرکجا حضور پیدا کند از او در مورد قسمت هشتم می‌پرسد. عجیب نیست که شخصیت اول فیلم نام آن را نداند؟ او که فیلم‌نامه را خوانده و فیلم‌برداری صحنه‌هایش به پایان رسیده است؟ البته دیزنی هم کمی در مورد همه این مخفی‌کاری‌ها حق دارد. اگر آن‌ها الان نام قسمت هشتم را مشخص کنند، هایپ آن Rogue One را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد و الان مهم‌ترین چیز برای آن‌ها موفقیت این فیلم است که در ۱۴ دسامبر امسال برروی پرده می‌رود. شاید بعد از عرضه این فیلم و فروش انفجاری‌اش، دیزنی بالاخره بتواند در مورد اپیزود ۸ صحبت کند.

تریلر Star Wars: The Force Awakens «استاروارز: بیداری نیرو» در نوامبر ۲۰۱۴ دقیقاً سیزده ماه قبل از انتشار این فیلم در رسانه‌های دیجیتالی منتشر شد و بهترین فرضیه ما این است که با عرضه Rogue One شاید بتوانیم یک تیزر کوچک از این فیلم ببینیم. نگران نباشید، وقتی دیزنی ماشین غول آسای تبلیغاتی Star Wars Episode VIII را آغاز کند در مورد خیلی از مسائل شفاف‌سازی می‌شود. در آخر باید خیالتان را راحت کنیم، نام این فیلم The First Order Strikes Back (مانند فیلم دوم مجموعه با نام Empire Strikes Back «امپراتوری ضربه می‌زند») نخواهد بود!

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    شاید تریلرش رو بکذارن اول فیلم جدید. حقیقتاً براى روگ وان بیشتر هیجان زده ام تا اپیزود هشت.