کندریک لامار علاقه دارد تا نقش شخصیت شرور Black Panther 2 را ایفا کند

پس از آنکه امسال، کندریک لامار (Kendrick Lamar) موسیقی متن فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» را تهیه کرد، اکنون او انتظارات خودش را بالاتر برده است و علاقه دارد تا نقش شخصیت منفی قسمت دوم این فیلم، یعنی Black Panther 2 را ایفا کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به دلیل اینکه فیلم Black Panther که به کارگردانی رایان کوگلر (Ryan Coogler) است، توانست تا فروش بسیار زیادی را برای جهان سینماتیک مارول (Marvel Cinematic Universe) به ارمغان آورد، مشخص است که طرفداران کتاب‌های کمیک، اکنون مشتاقانه منتظر دنباله‌ای باشند که ساخت آن برای این فیلم اجتناب ناپذیر است و خوب است تا در فاز چهارم جهان سینماتیک مارول ساخته شود. جستجو برای پیدا کردن شخصیت شرور مربوط به فیلم Black Panther 2 هنوز زمان زیادی را می‌طلبد، ولی به نظر شما یک خواننده و ترانه‌سرا می‌تواند در این فیلم تغییر کار دهد و برای مقابله با تچالا (T’Challa) لباس مخصوص به فرد شرور فیلم Black Panther 2 را بر تن کند؟

کندریک لامار که اکنون سی سال سن دارد، در مصاحبه‌ای که اخیرا با شبکه‌ی رادیویی بی‌بی‌سی رادیو ۱ (BBC Radio 1) داشت، آرزوهای خودش برای پیوستن به لیست بازیگران فیلم Black Panther 2 را آشکار کرد، ولی وقتی از او پرسیده شد که او علاقه به ایفای چه نقشی دارد، او یک نقش به‌خصوص را در ذهنش داشت. در ادامه می‌توانید بخشی از صحبت‌های او را بخوانید:

واقعا من الان باید به شما بگویم؟ من خیلی از شخصیت کیلمانگر (Killmonger) لذت می‌برم. او یک شخصیت شرور بود، ولی می‌شود او را دوست داشت و او فقط درست فهمیده نشده است. پس اگر من می‌توانستم حتما نقش شخصیت کیلمانگر را ایفا می‌کردم.

جای هیچ شکی نیست که ایفای نقش اریک کیلمانگر (Erik Killmonger) توسط مایکل بی جردن (Michael B. Jordan)، به جهان سینمایی مارول کمک کرد تا شخصیت شرور بعدی خودش را انتخاب کند، ولی آیا ما می‌خواهیم که در قسمت دوم فیلم Black Panther دوباره بازیگر تکراری را ببینیم؟ در هر صورت، کوگلر (یا هر شخص دیگری) کار بسیار سختی در ساخت دنباله‌ی فیلم دارد، زیرا او باید فیلمی بسازد تا دوباره نظرات خوب و دیوانه‌کننده‌ای مانند قسمت اول این فیلم بدست آورد و همچنین او باید بر روی شخصیت شروری کار کند که در بین افراد شرور فیلم‌های ابرقهرمانی، دلسوزترین است.

یکی از مهارت‌های بزرگ شخصیت پلنگ سیاه این است که می‌تواند با دقت فراوان، تمام علایق شخصیت‌های کیلمانگر،اولیسس کلا (Ulysses Klaue)، و ام‌باکو (M’Baku) را به عنوان شخصیت‌های شرور، متعادل سازد و در عین حال زمینه را برای اتفاقات بعدی آماده کند. درست است که تچالا اکنون می‌تواند در جایگاه پادشاهی خودش استراحت کند و آرام باشد، ولی چقدر طول خواهد کشید تا تهدید دیگری در واکاندا ایجاد شود؟ مخصوصا اکنون که آنان حضور خود را نیز برای دنیا علنی کرده‌اند. خیلی دیگر از طرفداران نیز از بازی جردن در نقش کیلمانگر لذت بردند و اکنون نیز مشتاقانه منتظر قیام حماسی او در قسمت دوم این فیلم هستند. همچنین برای این موضوع که چه افرادی از کتاب‌های کمیک برای جنگیدن با تچالا خواهند آمد نیز برخی گزینه‌های محتمل وجود دارد.

ما هم‌اکنون هم پیش‌بینی‌های خاص خود را درباره تهدیدهای بعدی واکاندا داریم. شخصیت ام‌باکو با بازی وینستون داک (Winston Duke) می‌تواند نقش وسیع‌تری داشته باشد تا بخش تاریک وجودش را بیشتر به نمایش گذارد، همچنین لوپیتا نیونکو (Lupita Nyong’o) نیز اعلام کرده است که خوشحال می‌شود اگر داستان شرور شدن شخصیت ناکیا (Nakia) در کتاب‌های مصور را قبول کند. از طرف دیگر نیز می‌دانیم که کوگلر قصد دارد تا شخصیت کراون شکارچی (Kraven the Hunter) را معرفی کند، و این شخصیت می‌تواند در داستان این فیلم دنبال این باشد که سر تچالا را بر روی دیوار خانه‌ی خودش نصب کند. در فیلمی که تمرکز اصلی آن بر روی بازیگران آمریکایی آفریقایی است، این موضوع دور از تصور نیست که اگر شرایط محیا شود، لامار در نقش کراون حضور پیدا کند.

با این وجود هنوز دنباله‌ی این فیلم به‌طور رسمی تعیین نشده است؛ فیلم Black Panther فروش بسیار زیادی داشت و هم‌اکنون سومین پرفروش‌ترین فیلم جهان سینماتیک مارول است و مطمئنا تچالا نیاز به یک فیلم مستقل دیگر دارد تا در آن حضور پیدا کند. به هر حال، با توجه به اینکه لامار موسیقی متن درخشان این فیلم را ساخت و موسیقی فیلم Black Panther در بین ۲۰۰ موسیقی برتر سال قرار گرفت، احتمال اینکه او را دوباره در این پروژه ببینیم خیلی زیاد است. ولی آیا به نظر شما او را در نقش کیلمانگر خواهیم دید؟ شاید ما باید این شخصیت شرور را برای قسمت سوم فیلم Black Panther نگه‌داریم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.