تسا تامسون: آینده‌ی دنیای سینماتیک مارول با شخصیت‌های خانم زیادی همراه است

5 March 2018 - 11:11

بر اساس گفته‌ی تسا تامسون (Tessa Thompson)، هواداران تنها کسانی نیستند که به دنبال ساخت یک فیلم از بیوه‌ی سیاه (Black Widow) هستند. در یک مصاحبه‌ی اخیر، بازیگر فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک»  خاطر نشان کرد که آینده‌ی مارول به نظر می‌رسد که از ٖآن خانم هاست. از زن شگفت‌انگیز در خط مقدم Black Panther «پلنگ سیاه» گرفته تا فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» که به زودی اکران می‌شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

گزارش جدید نشان می‌دهد که در این هشت سالی که از آغاز به کار دنیای سینماتیک مارول می‌گذرد، فیلم انفرادی از جاسوس اسکارلت یوهانسون (Scarlett Johansson) قرار است که ساخته شود. این فیلم تا قبل از سال ۲۰۲۰ اکران نخواهد شد اما هواداران از فاز اول دنیای سینماتیک مارول به دنبال یک فیلم از بیوه‌ی سیاه هستند. تامسون گفت که مشتاق به همکاری با یوهانسون است و او را نوعی ابرقهرمان O.G. نامید.

 تسا تامسون هنگامی که نقش والکری (Valkyrie) را در سومین فیلم انفرادی از ثور بازی کرد، به یکی از بهترین بازیگران زن جنگاور مارول بدل شد. او اخیرا با Entertainment Tonight مصاحبه‌ای داشته است و اشتیاق خود را برای نقش برجسته‌ای که خانم‌ها در دنیای سینماتیک مارول دارند این طور منعکس کرده است:
من فکر می‌کنم آنچه ما شاهد آن هستیم، صرف نظر از آزادی‌هایی که یک زن می‌تواند در یک فیلم ابرقهرمانانه داشته باشد، در فاز چهارم دنیای سینماتیک مارول تغییرات زیادی در مورد شخصیت‌های خانم خواهیم داشت. ما اکنون فیلم «بیوه‌ی سیاه» را در دستور کار داریم که من شنیده‌ام بسیار هیجان انگیز است. «کاپیتان مارول» با بری لارسن (Brie Larson) و دی واندا وایز (DeWanda Wise) بسیار جالب خواهد بود. ما در این فیلم‌ها شخصیت‌های زن را می‌بینم که محوریت اصلی داستان در مورد آن‌ها است.

تسا تامسون پس از ایفای نقش والکری در فیلم «ثور: راگناروگ» به یکی از بهترین بازیگران در دنیای سینماتیک مارول بدل شد و آینده‌ی خوبی در این دنیا پیش روی خود می‌بیند.

دنیای سینماتیک مارول در سال ۲۰۰۸ با فیلم  Iron Man «مرد آهنی» آغاز به کار کرد و اکنون در سال ۲۰۱۹ است که یک فیلم ابرقهرمانانه با محوریت یک زن در آن به نام Captain Marvel «کاپیتان مارول» منتشر خواهد شد. در ارتباط با اخبار فیلم انفرادی بیوه‌ی سیاه، تسا تامسون در مورد آینده‌ی دنیای سینماتیک مارول خوش بین است.

دنیای «پلنگ سیاه» پر از شخصیت‌های هیجان‌انگیز بود اما مسلما هیچ کدام از آن‌ها به اندازه‌ی شخصیت‌های خانمی که اطراف تی چالا (T’Challa) بودند برجسته نیستند. برخی اوقات به نظر می‌آمد او در فیلم انفرادی خودش مانند یک شخصیت جانبی ایفای نقش می‌کند و این لزوما یک چیز بد نیست. بیایید امیدوار باشیم M این سبک را ادامه دهد و شخصیت‌های زن را همانند شخصیت‌های مرد برجسته کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.