پاسخ Mackenzie Davis به شایعه‌ی حضورش در فیلم Deadpool 2

27 August 2016 - 18:00

از زمانی که ددپول در انتهای فیلم Deadpool «ددپول»، خودش اعلام کرد که منتظر دنباله‌ی فیلم باشیم شایعات بسیاری پیرامون شخصیت‌های محتملی که در Deadpool 2 می‌توان شاهد حضور آن‌ها بود شکل گرفته است. با سینماگیمفا همراه باشید.

Cable تا به حال محتمل‌ترین گزینه در این شایعات بوده است اما اگر اکس‌منی مثل Colossus می‌تواند سر از این فیلم در بیاورد پس هرکسی از دنیای اکس می‌تواند در دنباله این فیلم حضور داشته باشد. شایعاتی که اخیراً قوت گرفته حاکی از آن است که علاوه بر کایل چندلر (Kyle Chandler) که برای نقش Cable در نظر قرار گرفته شده، بازیگر Halt and Catch Fire مک‌کنزی دیویس (Mackenzie Davis) برای نقش Domino؛ آدم کشی جهش یافته و همچنین یکی از معشوقه‌های ددپول، در نظر گرفته شده است. دیویس بالاخره به این شایعه پاسخ داده و از پاسخ او چنین برمی‌آید که به احتمال زیاد این شایعه حقیقت ندارد.

در مصاحبه‌ای با GQ، مک‌کنزی دیویس درباره‌ی نقش‌هایی که برعهده گرفته صحبت کرد مثل ایفای نقش در دنباله‌ی فیلم سینمایی Blade Runner و حضور در فصل جدید سریال Black Mirror. مصاحبه در نهایت به Deadpool 2 رسید و از دیویس پرسیده شد که آیا از شایعات اخیر درباره حضورش در دنباله‌ی این فیلم ابرقهرمانی خبر دارد یا خیر. ظاهراً، بسیاری در این باره در شبکه‌های اجتماعی از وی پرس و جو کرده‌اند اما او گفت که چیز زیادی از این فیلم نمی‌داند:

نه! خیلی جالبه. مردم همینطور برای من تصاویری می‌فرستند و می گویند” این خیلی باحاله!” و من در جواب بهشون میگم”درسته نه؟ منم فکر می‌کنم باحاله! اما حقیقت نداره!

ظاهراً هنوز کسی از طرف کمپانی Fox یا فردی مرتبط با پروژه تولید این فیلم به سراغ دیویس نرفته است اما این بدان معنا نیست که آن‌ها در آینده‌ی نزدیک برای مذاکره سراغ او نروند. بازیگر فیلم سینمایی The Martian درباره‌ی این شایعات هیجان زده به نظر می‌رسید پس جای امیدواری وجود دارد که پیشنهاد ایفای نقش در این فیلم را رد نکند. تصویری که وی به آن اشاره کرد در اصل طرحی کشیده شده توسط یک هوادار است که دیویس را در لباس و با ظاهر Domino نشان می‌دهد.

در حال حاضر تنها بازیگری که حضورش در قسمت دوم فیلم تأیید شده رایان رینولدز (Ryan Reynolds) است. علاوه بر این، تیم میلر (Tim Miller) برای بار دوم سکان هدایت این پروژه را برعهده خواهد گرفت و در کنار او رت ریس (Rhett Reese) و پاول ورنیک ( Paul Wernick) مجدداً مسئول نوشتن فیلمنامه خواهند بود. درباره داستان فیلم فقط می‌توانیم بگوییم احتمالاً ددپول با دوستش Cable متحد می‌شود و فیلم در ادامه‌ی سنت فیلم نخست، این بار دنباله‌ی فیلم‌های ابرقهرمانی را به سخره می‌گیرد.

فیلم سینمایی Deadpool 2 در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: cinemablend

Save

Save

Save

Save

Save

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    بهید مى دونم در حال حاظر کسى تو هالیوود باشه و نخواهد تو این فیلم بازى کنه