کاپیتان آمریکا و تیمش آماده مبارزه در Avengers: Infinity War هستند

تصویر اختصاصی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» منتشر شده است، که آرامش پیش از طوفان را نشان می‌دهد. در ادامه این پست، تصویر منتشر شده را برای شما قرار می‌دهیم، پس با سینما گیمفا همراه باشید.

عنوان این فیلم (جنگ ابدیت) تمام چیزهایی که باید بدانیم را به ما منتقل می‌کند، ولی فیلم Avengers: Infinity War وعده داده است که یک جنگ کاملا حماسی، به سبک ابرقهرمانان و مانند جنگ‌های ارباب حلقه‌ها، بین ارتش تانوس (Thanos) و تمام شخصیت‌های آشنای جهان سینماتیک مارول (Marvel Cinematic Universe) باشد. ولی تمام جنگ‌های خوب، شرایطی را هم نیاز دارد تا به یک جنگ بزرگ تبدیل شود؛ مانند یک سکوت ترسناک و سرد که قبل از شروع این جنگ حکم فرما می‌شود، درحالی‌که دو طرف این جنگ در تابش نور خورشید، در دو سمت میدان نبرد ایستاده‌اند و با نگاهی دقیق درحال بررسی ارتش مقابل خود هستند. برای فهم این موضوع، به جنگ‌های فیلم‌هایی مانند Troy «تروی»، Braveheart «شجاع‌دل» و دیگر فیلم‌های از این قبیل فکر کنید تا ایده‌ی جنگی که از آن سخن گفتم را درک کنید.

این موضوع دقیقا آن چیزی است که این تصویر قرار است تا به ما نشان دهد. این تصویر تبلیغاتی که مربوط به فیلم Avengers: Infinity War است، توسط مجله‌ی توتال فیلم (Total Film) منتشر شده است. از سمت چپ این تصویر شما می‌توانید شخصیت‌هایی چون اوکویه (Okoye)، پلنگ سیاه (Black Panther)، کاپیتان آمریکا (Captain America)، بلک ویدو (Black Widow) و باکی بارنز (Bucky Barnes) را ببینید که آماده‌ی جنگ پیش‌رو هستند و پشت سر آن‌ها نیز ارتش پادشاه تچالا (T’Challa) از مردمان واکاندا حضور دارد. خودتان به این تصویر نگاهی بیاندازید و عظمت هر پیکسل از آن را درک کنید:

سرزمین واکاندا که یک سرزمین تخیلی با ملیت آفریقایی است و در فیلم Black Panther به تصویر کشیده شد، جایی است که قرار است تا جنگ عظیم فیلم Avengers: Infinity War در آن رخ دهد و به‌نظر می‌رسد که این تصویر لحظاتی دقیقا قبل از جنگ حماسی را نشان می‌دهد که قبلا در تریلر اول این فیلم آن‌را دیده‌ایم.

ما همچنین می‌دانیم که، جایی خارج از این تصویر، فالکن (Falcon)، ماشین جنگ (War Machine) و هالک شگفت‌انگیز (The Incredible Hulk) حضور دارند و درحال آماده کردن خود برای این مبارزه هستند؛ زیرا ما در همان تریلر اول و در طی همین جنگ دیدیم که این شخصیت‌ها نیز در کنار کاپیتان آمریکا و دیگر شخصیت‌های حاضر در تصویر، می‌جنگند.

فراتر از این مسائل، ما در این تصویر همچنین می‌توانیم نگاه بهتری به لباس جنگی باکی (Bucky) داشته باشیم که به‌نظر می‌رسد توسط تکنولوژی وابرانیوم (Vibranum) ساخته شده باشد و ارتقا یافته باشد؛ همچنین می‌توانید شاهد چهره‌ی باشکوه کاپیتان آمریکایی نیز باشیم؛ البته هنوز هیچ اثری از سپر معروف کاپیتان آمریکا در این تصویر دیده نمی‌شود.

برای این‌که بیشتر درباره‌ی فیلم Avengers: Infinity War بدانید، می‌توانید به مجله‌ی این ماه Total Film نگاهی بیاندازید که قرار است تا در روز جمعه منتشر شود. همچنین می‌توانید با سینما گیمفا همراه باشید تا از خبرهای آینده و اتفاقات بعدی پیرامون این فیلم اطلاع حاصل کنید.

منبع: Gamesradar

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.