جسیکا آلبا به لیست بازیگران Bad Boys اضافه شد

9 March 2018 - 09:33

به نقل از Variety جسیکا آلبا (Jessica Alba) قرار است در فیلم Bad Boys در کنار گابریلا یونیون (Gabrielle Union) به عنوان یکی از شخصیت‌های مطرح فیلم بازی کند. یونیون در نقش Syd Burnett بازی خواهد کرد و جسیکا آلبا نیز قرار است در نقش Nancy McKenna که همکار Burnett است، نقش‌آفرینی کند. McKenna بیش‌تر دهه‌ی ۲۰۰۰ زندگی‌اش را در افغانستان و عراق گذرانده و از آنجایی که زنان اجازه‌ی حضور در مبارزات و درگیری‌ها را نداشتند، او در قسمتی اجرایی‌تر مشغول به فعالیت شد تا بتواند به رویداد‌ها واقف باشد. او در حال حاضر بازرس است و به همراه شوهر و دو فرزند خوانده‌اش زندگی می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در این سریال Burnett از کار قبلی خود کنار می‌کشد و به سمت شغل جدیدی روی می‌آورد و به عنوان بازرس LAPD استخدام می‌شود. در این بین او با Nancy McKenna آشنا می‌شود و با یکدیگر همکار می‌شوند، هر دوی این شخصیت‌ها رویه و شیوه‌ی منحصر به فرد خود را در زندگی و کار دارند ولی با این وجود از بهترین‌ها در عرصه‌ی شغل خود هستند.

نویسندگان این مجموعه‌ی بی‌عنوان، براندون مارگولیس (Brandon Margolis) و براندون سونیر (Brandon Sonnier) هستند. جری براکهیمر (Jerry Bruckheimer)، دوگ بلگراد (Doug Belgrad)، جاناتان لیتمن (Jonathan Littman) و کریستیان رید (KristieAnne Reed) نیز مدیران اجرایی این مجموعه هستند.

فیلم Bad Boys II در سال ۲۰۰۳ اکران شد، و قسمت اول این مجموعه نیز سال ۱۹۹۵ عرضه شد که توانست ۱۴۱ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. در فیلم Bad Boys II، ویل اسمیت (Will Smith)، مارتین لاورنس پلاس (Martin Lawrence plus)، جوردی ملا (Jordi Mollà)، پیتر استورمار (Peter Stormare)، ترسا راندل (Theresa Randle) و جو پانتولیانو (Joe Pantoliano) نقش آفرینی کردند. نسخه سوم از این فیلم نیز هنوز ساخته نشده و تنها مشخص شده که آدیل ال آربی (Adil El Arbi) و بیلال فلاح (Bilall Fallah) کارگردان‌های این فیلم هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.