پروژه‌های بعدی مایکل بی مشخص شد

مایکل بی (Michael Bay) پس از ساخت پنج قسمت از سری فیلم‌های Transformers «تبدیل‌شوندگان»، اکنون تصمیم خودش را گرفته است و می‌داند که در آینده قرار است تا چه فیلم‌هایی را کارگردانی کند؛ همچنین احتمالا برای مخاطبین او شگفت‌آور نخواهد بود وقتی که اطلاع یابند، که یکی از این فیلم‌ها درباره ربات‌ها است. اما اول از همه، بی قرار است تا قبل از پرداختن دوباره به جهان ربات‌ها کمی استراحت کند و برای فیلم بعدی خودش، فیلمی را بسازد که توسط نویسندگان فیلم Deadpool «ددپول» نوشته شده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

پایگاه خبری ورایتی (Variety) اعلام کرده است که مایکل بی دو فیلم بعدی که قصد دارد بسازد را مشخص کرده است و با وجود اینکه اخیرا فهمیدیم، که مایکل بی در پروژه‌ی تولید فیلم Lobo «لوبو» مربوط به کمپانی برادران وارنر (که هم‌اکنون درحال بازنویسی نمایش‌نامه این فیلم هستند) دخالت دارد، هیچ‌کدام از دو فیلمی که این کارگردان مشخص کرده است، ربطی به جهان توسعه‌یافته دی‌سی ندارند. اگرچه که برخی احتمال می‌دهند او حداقل بخش‌هایی از فیلم Lobo را کارگردانی خواهد کرد.

اول از همه، مایکل بی قرار است تا کارگردانی فیلم Six Underground «شش زیرزمینی» را برعهده بگیرد، که فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط نویسندگان فیلم Deadpool، یعنی رت ریس (Rhett Reese) و پال ورنیک (Paul Wernick) نوشته شده است. هنوز اطلاعات زیادی درباره فیلم Six Underground نداریم، ولی صرفا می‌دانیم که این فیلم اکشن قرار است تا توسط کمپانی اسکای‌دنس (Skydance) ساخته شود و همچنین تولید این فیلم از تابستان امسال آغاز خواهد شد تا این فیلم در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

بعد از آن، مایکل بی درحال مذاکره است تا بتواند فیلم Robopocalypse «آخرالزمان رباتی» را بسازد؛ این فیلم براساس یک رمان علمی-تخیلی با همین نام ساخته می‌شود که توسط دنیل اچ ویلسون (Daniel H. Wilson) نوشته شده است. استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) قرار بود تا در ابتدا کاگردانی این فیلم را برعهده گیرد؛ فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط درو گادرد (Drew Goddard) نوشته شده بود و ان هتوی (Anne Hathaway)، کریس همسورث (Chris Hemsworth) و بن ویشاو (Ben Wishaw) نیز در لیست بازیگران این فیلم قرار داشتند. ولی براساس آخرین اخباری که از این فیلم در دست داریم، می‌دانیم که اسپیلبرگ ساخت این فیلم را در سال ۲۰۱۳ متوقف کرد تا بر روی یک فیلم‌نامه‌ی جدید کار کند. اسپیلبرگ هنوز تولید اجرایی فیلم Robopocalypse را در دست دارد، ولی این مسئله معلوم نیست که آیا مایکل بی از فیلم‌نامه‌ی این فیلم استفاده خواهد کرد یا خیر.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.