استودیو آمازون با Kenneth Lonergan قرارداد می‌بندد

9 March 2018 - 20:06

آمازون (Amazon) قراردادی انحصاری با فیلمساز برنده جایزه اسکار کنت لونرگان (Kenneth Lonergan) بست. این قرارداد دو ساله برای کارگردانی و نویسندگی، فیلم و تلویزیون را شامل می‌شود. برای خواندن ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید…

لونرگان و استودیو آمازون در گذشته نیز در فیلم منچستر کنار دریا (Manchester by the Sea) با یکدیگر همکاری داشتند. پروژه‌ای که برای لونرگان یک جایزه اسکار برای بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی و یک نامزدی برای بهترین کارگردانی به همراه داشت. ستاره فیلم کیسی افلک (Casey Affleck) نیز علاوه بر یک گلدن گلوب (Golden Globe) یک جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اصلی مرد دریافت کرد. یکی از پروژه‌های آینده لونرگان فیلم Howards End، سریالی چهارقسمتی است. لونرگان در مورد این قرارداد گفت:

از تجدید رابطه‌ام با آمازون بسیار هیجان‌زده هستم. هر موقع که توجه خود را معطوف چیزی کردند آن را به نحو احسنت انجام دادند. برای فیلم منچستر کنار دریا هم عالی عمل کردند. از این که دوباره با آنها مشغول کار شوم خیلی خوشحالم.

جیسون روپل معاون بخش سینمایی آمازون هم در این مورد گفت:

کنی یکی از بهترین کارگردانان و داستان‌پردازان عصر ماست. بعد از موفقیت و همکاری بیاد ماندنی‌مان در فیلم منچستر کنار دریا، خوشحالیم رابطه‌مان را گسترش دهیم.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.