تریلر و پوستر فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events منتشر شدند

10 March 2018 - 17:40

شبکه نتفلیکس تریلر کامل و پوستر فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events (ماجراهای ناگوار) را منتشر ساخته که شما خوانندگان عزیز می‌توانید در انتهای خبر شاهد آن‌ها باشید. فصل جدید این سریال از ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) روی آنتن شبکه نتفلیکس می‌رود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل دوم این سریال که بر اساس مجموعه کتب پرفروش بین‌المللی لمونی اسنیکت (Lemony Snicket) معروف به دنیل هندلر (Daniel Handler) است، دنیای حماسی راز و رمز کمدی تاریکی را به تصویر می‌کشد. برنده جایزه امی، بری ساننفلد (Barry Sonnenfeld) و دنیل هندلر این سریال را تولید می‌کنند و فصل جدید آن ده قسمت یک ساعته دارد و از بهار ۲۰۱۸ انحصارا از نتفلیکس پخش می‌شود.

بازیگر جوایز امی و تونی، نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) در این سریال می‌درخشد. سریال A series of Unfortunate Events داستان غم‌انگیز بچه‌های یتیم‌ خانواده بودلر، یعنی وایولت، کلاس و سانی است که با Count Oalf خبیث مواجه می‌شوند که سعی دارد این بچه‌ها به ارث و میراث خانوادگی‌شان نرسند. این بچه‌ها با خنثی کردن نقشه‌ها و برنامه‌های Count Oalf، راز مرگ والدینشان را کشف کرده و به سازمان سری می‌رسند و شروع به کشف راز و رمزهای خانوادگی می‌کنند.

مالینا وایزمن (Malina Weissman)، لوییز هینز (Louis Hynes)، پرسلی اسمیت (Presley Smith)، پاتریک واربرتون (Patrick Warburton) و کا. تاد فریمن (K. Todd Freeman) به فصل دوم بازگشته‌اند. بازیگران جدیدی نیز به این مجموعه اضافه شده‌اند که عبارتند از: لوسی پانچ (Lucy Punch)، ناتان فیلیون (Nathan Fillion)، تونی هیل (Tony Hale)، سارا رو (Sarah Rue) و راجر بارت (Roger Bart).

فصل اول سریال هم اکنون از طریق شبکه پخش نتفلیکس در دسترس است که از چهار کتاب اول مجموعه محبوب لمونی اسنیکت اقتباس شده است. فصل دوم از کتاب‌های پنجم تا نهم الهام گرفته و فصل سوم که ساخت آن توسط نتفلیکس سفارش شده نیز بر اساس کتاب‌های دهم تا سیزدهم است و این اقتباس را به پایان می‌رساند.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.