استودیوی لاینزگیت تاریخ اکران فیلم‌های Overboard و Traffik را تغییر داد

10 March 2018 - 15:32

استودیوی لاینزگیت تاریخ اکران فیلم‌های جدید Overboard و Traffik را تغییر داد. تاریخ اکران فیلم Overboard از ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) به ۴ می (۱۴ اردیبهشت) تغییر یافت.‌ در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دو دنیای جدا از هم وقتی با هم یکی می‌شوند که پسر ثروتمند خوش‌تیپی به نام لئوناردو (با هنرمندی یوجینو دربز Eugenio Derbez) دچار آسیب سر می‌شود که باعث می‌گردد تمام خاطرات او پاک شوند و او سوار ماشین کارمند سابقش، کیت (با هنرمندی آنا فاریس Anna Faris) شود.

فیلم Overboard بازسازی کمپانی‌های Metro-Golden-Mayer- Pictures و Pentelion Filns از کمدی رومانتیک ۱۹۸۷ با همین نام است. در فیلم جدید، لئوناردو پسر ثروتمند خودخواه و لوسی از یک خانواده ثروتمند مکزیکی است و کیت مادر مجردی از طبقه کارگر است که سه فرزند دارد و برای تمیز کردن قایق تفریحی لئوناردو استخدام می‌شود. لئوناردو بعد از اخراج ناعادلانه کیت و ندادن حقوق او، روی کشتی زمین می‌خورد و در ساحل Oregon با فراموشی به هوش می‌آید. کیت به بیمارستان می‌رود و برای انتقام به لئوناردو می‌گوید همسرش است و او را برای اولین بار در زندگی‌اش به سر کار می‌برد. سرانجام او در خانواده جدیدش احترام و اعتبار خانواده و همکارانش را به دست می‌آورد.‌ اما با وجود خانواده میلیاردر لئوناردو و احتمال برگشت حافظه‌اش، آیا در خانواده جدیدش می‌ماند یا سر نخ‌ها را کنار هم می‌گذارد و آن‌ها را برای همیشه ترک می‌کند؟

فیلم Overboard را راب گرین‌برگ (Rob Greenberg) کارگردانی کرده و باب فیشر (Bob Fisher)، راب گرین‌برگ و لزلی دیکسون (Leslie Dixon) می‌نویسند. دربز و بنجامین اُدل (Benjamin Odell) و باب فیشر تولید فیلم را برعهده داشته و برندن فرگوسن (Brendan Ferguson) تهیه کننده اجرایی آن است.‌ بازیگران این فیلم عبارتند از: اوا لانگوری (Eva Longorie) بازیگر فیلم Desperate Housewives و جان هانا (John Hannah) بازیگر فیلم‌های Four Weddings و A Funeral.

فیلم بعدی Traffik با هنرمندی پائولا پتون (Paula Patton)، عمر ایپس (Omar Epps)، رزلین سانچز (Roselyn Sanchez) و لز آلونسو (Laz Alonso) است که اکران آن از ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) به ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) تغییر یافته است و همزمان با فیلم‌های Rampage, Duck Duck Goose, Dolphins, Super Troopers 2, Game Over, Man!, The House of Tomorrow و Tully اکران می‌شود. در تاریخ قبلی، اکران آن با Avengers: Infinity War همزمان بود.

در این فیلم اکشن و هیجانی، برا (پائولا پتون) و جان (عمر ایپس) برای گذراندن آخر هفته رومانتیکی به کوهستان می‌روند. این زوج که در خانه دور افتاده‌ای اقامت می‌کنند با از راه رسیدن دو دوست، زوج دیگری، بارن (لاز آلونسو) و مالیا (رزلین سانچز) غافلگیر می‌شوند. با از راه رسیدن آخر هفته، گروه دوچرخه‌سوار خشنی از راه رسیده و شروع به آزار آنها می‌کنند. این چهار نفر مجبور می‌شوند برای زنده ماندن در برابر این گروه مبارزه کنند.

فیلم Traffik را دان تیلور (Deon Tylor) نوشته و کارگردانی کرده است. این فیلم توسط روکسان اونت (Roxanne Avent)، پائولا پتون و تیلور تولید شده است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.