تصویر تبهکار جدید سریال لاک پشت‌های نینجا منتشر شد

10 March 2018 - 22:06

در حالی که نیکلدون برای فیلم جدید Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles آماده می‌شود، طرفداران می‌توانند اولین تصویر تبهکار جدید این مجموعه انیمیشن تلوزیونی را مشاهده کنند‌. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

چهارمین سری انیمیشنی لاک پشت‌ها طراحی مجددی از لئوناردو، مایکل‌آنجلو، رافائل و دوناتلو به عمل آورده است. همراه با این‌ها، ورژن آفریقایی آمریکایی اپریل اُنیل و اسپیلنتر را خواهیم دید. دشمن بزرگ لاک پشت‌ها، شردر در این سریال نیست و نگران نباشید، نیکلدون تبهکار جدیدی آماده کرده است.

جان سینا (John Cena) استعداد صداپیشگی‌اش را وارد این سریال کرده و بارون دراکسوم جدیدی را باز می‌کند. آنطور که قبلا توصیف شد، دراکسوم جهش‌یافته جنگجویی اهل شهر پنهان است و بزرگترین تبهکار این مجموعه است که مشکلاتی برای لاک پشت‌ها در ۲۶ قسمت اول سریال بوجود می‌آورد. طی این چند سال، لاک پشت‌ها با افرادی همچون شردر، باکستر استاک‌من، توکا و رازار و کرانگ مواجه شدند اما دراکسوم قدرتمندترین‌شان خواهد بود. او با طرح رنگی فناناپذیر و ظاهر عجیبش، میلیون‌ها مایل از دشمنان لاک‌پشت‌ها مانند بی‌باپ و راک‌استدی فاصله می‌گیرد. با اینکه این تبهکار شبیه شردر با ماسک است، طرفداران از زمان حضور او از سال ۱۹۸۴ عاشق او و متنفر از او بودند، او قول داده کاملا متفاوت باشد. می‌توانید تصویر هنری او را در قسمت زیر مشاهده کنید:

سریال لاک پشت‌ها بیشتر اسطوره‌شناسی تیم نینجا است که به دنبال دنیای پر راز و رمز جادوگری هستند که زیر شهر نیویورک قرار گرفته است. نقشه دراکسوم از تاریکی شهر پنهان می‌آید و ساکنین سطحی را به ارتش جهش‌یافته‌های خود با Oozesquitoes حشره شکل تبدیل می‌کند. سینا با صداپیشگی این تبهکار در این فرنچایز در نقش دراکسوم ظاهر می‌شود:

من همیشه طرفدار فرنچایز لاک پشت‌های نینجا بودم و حالا فرصتی دست داده تا صداپیشگی شخصیتی همچون بارون دراکسوم تبهکار را انجام دهم که خیلی خاص است.

همگام با دواین جانسون (Dwayne Johnson) و دیو باتیستا (Dave Bautista)، سینا بخاطر بازی در فیلم‌های Rise, Daddy’s Home و نقش جدیدش در فیلم Bumblebee، ستاره‌ی مجموعه خواهد بود.

نجات نیویورک از دست هیولای آبی تنها چیزی نیست که جدید است. لاک پشت‌ها سلاح جدیدی دارند و هر کدام از آن‌ها گونه متفاوتی از لاک پشت‌ها هستند. این سریال تنها مختص کودکان نیست. به نظر می‌رسد این سریال برای طرفداران قدیمی و جدید لاک پشت‌ها جالب است اما باید منتظر ماند و دید چگونه دراکسوم چه عملکردی در مقایسه با دیگر تبهکاران بیاد ماندنی این فرنچایز قدیمی دارد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.