احتمال فیلمبرداری Spider-Man: Homecoming 2 در چندین کشور اروپایی

11 March 2018 - 11:20

گزارش جدیدی تأیید می‌کند که فیلم Spider-Man: Homecoming 2 «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲» در چندین کشور اروپایی فیلمبرداری خواهد شد. با توجه به پنهان‌کاری‌های پیرامون فیلم‌های Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» و Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴»، فاز چهارم دنیای سینمایی مارول اکنون به شدت رازآمیز است. البته ما اکنون می‌دانیم که هر دو فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲» و Guardians of the Galaxy Vol. 3 «نگهبانان کهکشان بخش ۳» جزو این فاز خواهند بود. دنباله‌ی اختصاصیِ پیتر پارکر (Peter Parker) در دنیای سینمایی مارول، در سال ۲۰۱۹ دو ماه پس از «انتقام‌جویان ۴» اکران خواهد شد و این یعنی طرفداران دنیای سینمایی مارول خیلی نباید منتظر آخرین محصولات فاز سوم باشند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

دیروز مطلع شدیم که قرار است تا یک کاراکتر فِم‌فتال (Femme Fatale) به سیاق فیلم‌های James Bond «جیمز باند» و تعدادی مأمور که او را همراهی می‌کنند به فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲» اضافه شوند. اگرچه اولین فیلم این مجموعه به طور کامل در شهر نیویورک روی داد، به نظر می‌رسد که دنباله‌ی این فیلم جهان آن را گسترش و بسیاری از رویدادها را به نقاط دیگر جهان انتقال خواهد داد. پیش از این، خبرها حاکی از آن بود که برلین شهری کلیدی در فیلم خواهد بود اما اکنون به نظر می‌رسد که چند کشور اروپایی دیگر نیز نقشی را در این فیلم بازی خواهند کرد.

مطابق با گزارش Production Weekly، تولید فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲» در تاریخ ۱۹ ماه مه آغاز خواهد شد. طبیعتا فیلمبرداری از نیویورک آغاز می‌شود اما لندن، ونیز و پراگ نیز جزو لوکیشن‌های فیلمبرداری هستند. با توجه به این مکان‌های مختلف و نیز مأموران اروپایی جدیدی که به این دنباله اضافه شدند، به نظر می‌رسد که این فیلم در سال آینده به فیلمی بین‌المللی تبدیل شود.

تام هالند (Tom Holland) اولین بار نقش مرد عنکبوتی را در فیلم پربودجه و عظیم Avengers: Civil War «انتقام‌جویان: جنگ داخلی» ایفا کرد. و اگرچه دنباله‌ی این فیلم غالبا در نیویورک می‌گذرد اما هالند در آن با لباس مخصوص خود با بیگانگان مبارزه می‌کند و شاید حتی به فضا نیز سفر کند.

هنوز مشخص نیست که آیا پیتر به اروپا می‌رود یا خیر، اما شاید از طرف مدرسه سفری داشته باشد. اگر نه که او به اقتضای مسئولیت‌هایش به عنوان مرد عنکبوتی باید سفری به خارج از کشور داشته باشد. خصوصا اگر آن زن اسرارآمیز تهدیدی محسوب شود. شاید جسیکا درو (Jessica Drew) نقش این فم‌فتال را ایفا کند. بنابراین ممکن است او پیش از آن‌که به نیویورک سفر کند تا با پیتر دیدار کند ابتدا در اروپا حاضر شود.

در حال حاضر تنها گزارشات و گمانه‌زنی‌ها در دسترس ماست. اگرچه با توجه به تاریخ ژوئیه‌ ۲۰۱۹ برای اکران «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲»، قطعا فیلمبرداری آن این تابستان آغاز خواهد شد. و این یعنی زمان انتشار خبرهای تازه درباره‌ی بازیگران، عکس‌های جدید و یا حتی خلاصه‌ی داستان فیلم خیلی دور نیست.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.