الیزابت شو و راب مورگان برای بازی در فیلم Greyhound به تام هنکس پیوستند

11 March 2018 - 13:23

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ددلاین، الیزابت شو (Elisabeth Shue) بازیگر فیلم Annihilation و راب مورگان (Rob Morgan) بازیگر فیلم Mudbound به جمع بازیگران فیلم جدید تام هنکس (Tom Hanks)، فیلم Greyhound پیوستند‌. این فیلم توسط هنکس نوشته شده و قرار است توسط آرون اشنایدر (Aaron Schneider) کارگردانی شود. فیلم Greyhound با بازی هنکس درباره فرمانده نیروی دریایی به نام ارنست کراس است که مسئول کشتی جدیدی به نام Greyhound می‌شود. او از اقیانوس اطلس عبور می‌کند و توسط قایق‌های نازی تحت تعقیب قرار می‌گیرد. هنکس نقش کراس را بازی می‌کند و استفان گراهام (Stephen Graham) نیز در بین بازیگران قرار دارد. هنکس فیلم‌نامه این کار را با اقتباس از رمان سی اس فارستر (C. S. Forester) به نام The Good Shepherd نوشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Greyhound در Baton Rouge در USS Kidd فیلم‌برداری می‌شود که بخاطر اسحاق کید (Isaac Kidd)، اولین شهید نیروی دریایی که در Pearl Harbor کشته شد، نامگذاری شده است. سونی حق ساخت Greyhound را داشته و این فیلم توسط هنکس و شرکت سازنده او، Playtone و شریکش گری گوتزمن (Gary Goetzman) تهیه می‌شود. تهیه کننده‌های اجرایی فیلم آرون رایدر از استودیوی FilmNation Entertainment، استیون شیرشیان (Steven Shareshian) و دیوید کتسورث (David Coatsworth) از استودیوی Playtone هستند. سونی به همراه کمپانی‌های Baron Creative, Sycamore Pictures و Zhengfu Pictures روی این پروژه سرمایه‌گذاری کرده است.

الیزابت شو به تازگی در فیلم Battle of the Sexes دیده شده و برای فیلم Leaving Las Vegas اسکار برد و در نسخه جدید Death Wish با بروس ویلیس (Bruce Willis) بازی کرده است. راب مورگان برای فیلم Mudbound نامزد دریافت اسکار شد و در فیلم Cut Throat City نیز بازی خواهد کرد‌.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.