ریبوت Dungeons & Dragons در انگلیس ساخته می‌شود

11 March 2018 - 21:17

با اینکه اطلاعات کمی درباره آخرین تلاش‌ها برای ساخت فیلم Dungeons & Dragons در دست است، به نظر می‌رسد سرانجام تولید این فیلم در انگلیس آغاز می‌شود. کارگردان فیلم اخیرا عوض شده و مشخص شد کریس مک‌کی (Chris McKay) که فقط سابقه ساخت فیلم The LEGO Batman Movie را در کارنامه خود دارد، این کار را نمی‌سازد. مک‌کی در حال حاضر مشغول ساخت فیلم Nightwing است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این تلاش اخیر برای اقتباس از RPG Dungeons & Dragons مسیر طولانی پشت سر گذاشته است. این فیلم ابتدا تحت اختیار Hasbro و Sweetpea بود. وقتی قانون‌گذاری‌هایی در سال ۲۰۱۵ انجام شد، کمپانی برادران وارنر روی فیلم D&D متمرکز شد و از فیلمنامه دیوید لزلی جانسون (David Leslie Johnson) استفاده کرد. از سال ۲۰۱۶ صحبت‌هایی با انسل الگارت (Ansel Elgort) برای بازی در نقش اول فیلم شده است. راب لترمن (Rob Letterman) کارگردان این فیلم خواهد بود‌. صحبت‌هایی درباره فیلم‌نامه احتمالی جو منگانیلو (Joe Manganiello) نیز شده است. این فیلم از کمپانی برادران وارنر به پارامونت پیکچرز انتقال یافته که مک‌کای را برای کارگردانی فیلم انتخاب کرده بود.

این فیلم قرار است ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ اکران شود و طبق گزارش Omega Underground، انگلیس لوکیشن فیلم‌برداری آن خواهد بود. ورژن قبلی این فیلم سال ۲۰۰۰ اکران شد که در شرق جمهوری چک فیلم‌برداری شده بود. اطلاعات خیلی کمی درباره نسخه ۲۰۲۱ وجود دارد. هنوز باید روی فیلم‌نامه کار شود و مشخص نشده چه کسی می‌خواهد آن را بنویسد. هیچ بازیگری نیز به این پروژه ملحق نشده است.

آخرین تلاش برای اقتباس بازی غیراقتباسی با Dungeons & Dragons سال ۲۰۰۰ با بازی جرمی آیرنز (Jeremy Irons)، مارلون وایتز (Marlon Wayans) و ثورل بیرچ (Thora Birch) شروع شد. این فیلم شکست بزرگی از نظر منتقدین و باکس‌آفیس بود. هرچند این مسئله مانع ساخت دنباله‌ای برای آن نشد (Wrath of the Dragon God سال ۲۰۰۵ و The Book of Vile Darkness سال ۲۰۱۲).

این بازی توسط گری گیگاکس (Gary Gygax) و دیوید آرنسون (David Arenson) در اواسط دهه ۷۰ ساخته شد و یکی از تاثیر‌گذارترین محصولات سرگرمی ربع قرن اخیر بود. گران بودن این بازی به این معنی است که داستان‌ها و سناریوهای بی‌شماری با استفاده از سیستم اجرا شده‌اند. بعضی شخصیت‌های مشهور و مکان‌های شناخته شده طی دهه‌های اخیر ایجاد شدند هرچند بیشتر آن‌ها با دنیای مبارزه خاصی همراه هستند و بیشتر مفاهیم فانتزی دارند. نام Dungeons & Dragons بیشتر یادآور شرایط بسیار فانتزی قدیمی است و فیلم‌برداری کار در انگلیس تصمیم احساسی است. فیلم ارباب حلقه‌های جی آر آر تولکین (J. R. R. Tolkien) فانتزی مدرن خاصی است و بیشتر مکان‌های مربوط به میانه زمین از اطراف انگلیس الهام گرفته شده بود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.