آرنولد شوارتزینگر حضور اد مورفی در فیلم Tripletsرا تایید کرد| فیلم‌نامه کار آماده است

13 March 2018 - 10:42

مدتی‌ است فیلم Triplets (سه قلوها) در مرحله پیش‌ تولید است اما به نظر می‌رسد این فیلم با تایید به اتمام رسیدن فیلم‌نامه کار، وارد مرحله ساخت شده است. این پروژه دنباله‌ای بر فیلم Twins (دو قلوها) است، فیلمی که اولین حضور آرنولد شوارتزینگر (Arnold Schwarzenegger) از زمان ستاره شدنش در سال ۱۹۸۰ در کمدی بود و با دنی دو ویتو (Danny De Vito) دوقلوهای همیشگی جولیوس و وینسنت شدند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دوقلوها سرانجام موضوع دنباله شوک‌آوری به نام Triplets با ادی مورفی (Eddie Murphy) شدند که برادر سوم آن‌ها در کنار شوارتزینگر و دو ویتو خواهد بود. این پروژه سال ۲۰۱۵ دچار وقفه شد و خیلی‌ها نمی‌دانستند این فیلم دوباره ساخته می‌شود یا نه. با اینکه سال گذشته شوارتزینگر خودش تایید کرد که بعدا Terminator 6 را کارگردانی خواهد کرد، به نظر می‌رسد همه چیز دوباره به روال طبیعی خود برگشته است.

حالا شوارتزینگر خبر مهم دیگری درباره فیلم Triplets منتشر کرده و این خبر خوبی برای آن‌هایی است که دوست دارند درباره بازیگران احتمالی فیلم بدانند. شوارتزینگر در مصاحبه با ددلاین، اعلام کرد که ادی مورفی رسما به این پروژه پیوسته است. این ستاره توضیح خلاصه‌ای درباره داستان Triplets خصوصا از راه رسیدن ناگهانی برادر سوم در این فیلم داد. او درباره نقش مورفی بعنوان چیز بامزه‌ای که در مرحله تولیدمثل اتفاق افتاده، گفت و حالا طرفداران بهتر می‌توانند بفهمند چرا این برادر بندیکت و جولیوس این همه مدت گم شده بوده است.

این خبر توضیحی بر این است که قبلا شوارتزینگر درباره Triplets چه گفته بوده و حالا اخیرا تایید شده که فیلم‌نامه تقریبا آماده است و فیلم‌برداری به زودی آغاز می‌شود. به نظر می‌رسد فیلم‌برداری کمی عقب می‌افتد تا ابتدا تریمیناتور ۶ ساخته شود. طرفداران فیلم Twins باید کمی بیشتر صبر کنند.

فیلم‌های جدید شوارتزینگر نقطه مقابل اوج فیلم‌سازی او هستند، جدا از فرنچایز ترمیناتور، او به ندرت درگیر ساخت دنباله می‌شود. باید منتظر ماند و دید فیلم‌های Triplets, Terminator و Conan چقدر موفق می‌شوند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.