اولین واکنش‌ها به جدیدترین فیلم اسپیلبرگ: Ready Player One خیلی جالب است

13 March 2018 - 11:18

با اینکه چند ماه تا اکران فیلم Ready Player One باقی مانده، بحث‌های زیادی پیرامون این فیلم در زمینه منبع و کمپین تبلیغاتی فیلم به راه افتاده و باعث موجی از انتقادها بخاطر استفاده زیاد از فرهنگ عامیانه در فیلم شده است. با وجود اینکه اسپیلبرگ هنوز مشغول فیلم‌برداری کار است، خیلی‌ها امیدوارند او انزوای سیاسی خوب دیگری را به تصویر کشد. کمپانی برادران وارنر این فیلم را در SXSW به نمایش درآورد و حالا اولین واکنش‌ها به این فیلم منتشر شده‌اند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از اینکه نمایش فیلم با مشکلات فنی زیادی مواجه شد، مخاطبین نظر خود را درباره این فیلم ارائه دادند. می‌توانید بعضی از این توئیت‌ها را در قسمت زیر ببینید:


همه تحت تاثیر این اثر جدید اسپیلبرگ قرار نگرفته بودند اما نظر عمومی کاملا مثبت است. خیلی‌ها معتقدند این استاد همچنان نگاه خاص داشته و این فیلم را پر از حس ماجراجویی و لذت انکارناشدنی کرده است. به نظر می‌رسد اسپیلبرگ قادر به ارتقای خطاهای موجود در منبع اصلی است و عشق احساسی و قلبی خوبی وارد فرهنگ کرده است. از آنجایی که فیلم بعدی اسپیلبرگ Indiana Jones 5 برای استودیوی لوکاس‌فیلم است، جای خوشحالی دارد که او هنوز می‌تواند مخاطب را به وجد آورد. طی چند سال گذشته، او بخاطر درام‌های تاریخی‌اش در اسکار شناخته شده است.

جالب است اگر ببینیم این حرف دل در باکس آفیس نیز موفق ظاهر می‌شود. تصور می‌شد این فیلم افتتاحیه ۴۵-۵۵ میلیون دلاری آخر هفته‌ای داشته باشد و البته این به قبل از نمایش فیلم در SXSW برمی‌گردد. حالا که این فیلم توانسته نظر مثبتی به خود جلب کند، شاید دنبال کردن آن بهبود یابد. هیچکس نباید انتظار داشته باشد، این فیلم رکورد کلاسیک‌های اسپیلبرگ را بزند اما تبلیغاتی این چنینی شاید به نفع فیلم تمام شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.