اُ. جی. سیمپسون بازیگر مهمان The Simpsons است

13 March 2018 - 13:35

کارگردان سریال The Simpsons، ال جین (Al Jean) راز شوک‌آوری افشا کرد: اُ جی سیمپسون (O. J. Simpson) بازیگر مهمان قسمتی از این سریال خیلی محبوب است. این خبر بعد از مصاحبه سیمپسون درباره قتل‌های همسر سابق نیکول، بروان سیمپسون منتشر شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این مصاحبه خاص، If I Did It، قرار بود ۱۲ سال قبل از شبکه فاکس بخاطر کتاب سیمپسون: If I Did It: Confessions of the Killer پخش شود. این کتاب نگاه خیالی بر قتل‌های بروان و گلدمن بدون اعتراف به چیزی دارد. این مصاحبه سال ۲۰۰۶ ضبط شده بود و حالا با نام O. J. Simpson: The Lost Confession ریبوت شده است. این‌بار ناشر کتاب سیمپسون، جودیت رگان (Judith Regan) این مصاحبه را انجام خواهد داد. رگان اخیرا اعلام کرده که وکیل سیمپسون به نقش موکلش در زمان مصاحبه اصلی در طول مکالمه تلفنی که داشته، اعتراف کرده است.

جین امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر، شوک بزرگی به همه وارد کرد، و اشاره داشته چطور مصاحبه از نظر او بطور عجیبی زمان‌بندی شده بود. جین گفته به سیمپسون این شانس داده شد تا صداپیشگی شخصیتی را در قسمت Last Exit to Springfield فصل چهار The Simpsons انجام دهد که سال ۱۹۹۳، ۲۵ سال قبل، روی آنتن رفته بود.

نویسنده و تهیه کننده کار تضمین کرده این پیشنهاد قبل از وقوع قتل‌ها صورت گرفته است. جین گفته سیمپسون این پیشنهاد را رد کرده و دکتر جویس برادرز جایگزین او شد.‌ این خبر باعث شد بعضی از فالوورهای جین این سوال را مطرح کنند که آیا فاکس این قسمت را به دنبال Trial of the Century پخش می‌کند یا نه، در حالی که سایرین اظهار داشتند این مصاحبه The Simpsons را از برنامه هفتگی یکشنبه شب‌هایش دور کرده است.

این سریال که نمرات پایینی گرفت و با انتقادهای فراوانی از سوی رسانه‌ها و مخاطبین مواجه شد، خیلی از طرفداران نگران شدند که The Simpsons هم جزء قرارداد خرید دیزنی و فاکس باشد. فصل ۳۰ این سریال در حال حاضر پخش می‌شود‌. با اینکه ۳۰ فصل برای یک سریال بسیار تاثیرگذار است، این قرارداد تنها ضمانتی بر ادامه یافتن سریال تا سال ۲۰۲۰ است. هنوز اعلام نشده پخش این سریال بعد از این قرارداد، تمدید می‌شود یا نه. با این حال، The Simpsons ادغام دیزنی و فاکس را در قسمت When You Dish Upon a Star فصل ده، ۱۹ سال قبل پیش‌بینی کرده بود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.