کوین اسمیت و جیسون میوز بازیگران مهمان سریال The Flash

13 March 2018 - 21:10

کوین اسمیت (Kevin Smith) و جیسون میوز (Jason Mewes) هر دو در سریال The Flash بازی می‌کنند. فصل چهارم سریال فلش به اواسط خود رسیده اما هنوز قسمت‌های جالب آن باقی مانده‌اند. هفته آینده آیریس را در نقش تندرو می‌بینیم که با آتش کنترل کننده منهتن مواجه می‌شود که مکس ادلر (Max Adler) به راه می‌اندازد. چندین شخصیت کامیکس نیز به این سریال پیوسته‌اند، هویت فلش جدید در Earth-3 و هویت نهایی Mystery Girlto در چند هفته بعدی مشخص می‌گردد. با سینماگیمفا همراه باشید.

هفده قسمت توسط کوین اسمیت فیلم‌برداری شده‌اند. اسمیت قسمت‌هایی از فلش را از فصل دوم کارگردانی کرده و اغلب کارگردان مورد علاقه طرفداران است. اسمیت با این کامیک محبوب، خوشحالی زیادی به قسمت‌هایی از سریال‌های فلش و سوپرگرل به ارمغان آورد و سلیقه شخصی‌اش را وارد آن نیز کرده است. دختر اسمیت، هارلی کویین اسمیت (Harley Quinn Smith) در اولین قسمت‌های سوپرگرل نقش برجسته‌ای داشته است. اولین قسمتی که اسمیت ساخته، دوست و همکار قدیمی اسمیت، جیسون مووز را نشان داد.

حالا قرار است میوز در این سریال دوباره بازی کند و این بار اسمیت نیز کنار او است. در قسمت جدید پادکست اسمیت، Fatman on Batman گفته شد که اسمیت و میوز نقش نگهبان را در قسمتی که توسط اسمیت کارگردانی می‌شود، به نام Null and Annoyed بازی می‌کنند.

میوز و اسمیت اغلب کنار هم نقش دلالان مواد به نام جی و سایلنت باب را در فیلم‌های اسمیت بازی کرده‌اند. شخصیت‌های اولین فیلم اسمیت، Clerks، در میان طرفداران بسیار محبوب شدند و فیلم‌های او را وارد یک دنیا کردند که سرانجام نقطه اصلی فیلم Jay & Silent Bob Strike Back شدند. با اینکه اسمیت گفته قرار نیست نقش جی و سایلنت باب را در فلش بازی کنند. هنوز تایید نشده میوز همان نقشی که در فصل دو داشته را بازی می‌کند یا نه. اسمیت کار ساخت این قسمت را قبل از حمله قلبی اخیرش به پایان رسانده است. با اینکه وی در حال ریکاوری است، دیدن او برای طرفداران در این سریال محبوب تلوزیونی جالب است. امیدواریم اسمیت قسمت‌های بیشتری از فلش، سوپرگرل و شاید Arrowverse را بسازد.

سریال فلش با قسمت Run Iris, Run از امشب ساعت ۸ روی آنتن شبکه CW می‌رود. هنوز تاریخ پخش Null and Annoyed مشخص نگردیده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.