استودیوی DreamWorks تصمیم به ساخت انیمیشن اقتباسی The Bad Guys دارد

14 March 2018 - 09:26

به نقل از Variety اتن کوهن (Etan Cohen) و استودیوی DreamWorks Animation در حال اقتباس انیمیشن The Bad Guys بر اساس کتاب مصوری هستند که نویسنده‌ی این کتاب پرفروش یعنی آرون بلابی (Aaron Blabey) توانسته برای نوشتن این کتاب برنده‌ی جایزه شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم انیمیشنی درباره‌ی چهار نفر از افراد بد (bad guys) است که به نام‌های آقای Wolf، آقای Shark، آقای Snake و آقای Piranha هستند. آن‌ها از این موضوع خسته شدند که اکثر افراد پس از دیدن آن‌ها ابتدا فریاد میز‌نند و سپس از دستشان فرار می‌کنند و به همین دلیل برخلاف میل باطنیشان تصمیم می‌گیرند که تبدیل به افراد خوبی شوند. خلاصه‌ی کتاب اول به شرح زیر است:

آن‌ها به نظر افراد بدی می‌رسند و شبیه افراد بد هستند جالب‌تر اینکه حتی وقتی از کنارشان رد می‌شوید و تنفس می‌کنید بوی افراد بد به مشامتان می‌رسد. اما چهار شخصیت بد داستان تصمیم در تغییر دارند و اولین کسی که حرکتی روبه جلو در این راه می‌زند آقای Wolf است، او با حرکتی جسورانه اولین ماموریت خودشان را رقم می‌زند و تصمیم به آزادی ۲۰۰ سگ از منطقه‌ای حفاظت شده می‌گیرد. آیا به نظر شما این ماموریت با موفقیت انجام می‌شود؟ و افراد بد قصه‌ی ما تبدیل به شخصیت‌هایی خوب می‌شوند؟

اولین کتاب Bad Guys در دسامبر سال ۲۰۱۶ انتشار شد و توانست به فروشی فوق‌العاده دست یابد و بیش از ۲.۲ میلیون نسخه به فروش رساند.

شهرت کوهن ناشی از ساخت فیلم لایو-اکشن Tropic Thunder و Get Hard است. او همچنین در دنیای انیمیشن سازی نیز به لطف همکاری در ساخت نمایش‌های King of the Hill و American Dad تجربه‌ کسب کرده و همچنین نویسندگی انیمیشن Madagascar: Escape 2 Africa را نیز برعهده داشته است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.