الکساندر ماهون به فصل ۶ فرار از زندان باز خواهد گشت

14 March 2018 - 23:20

حالا که خالق سریال فرار از زندان (Prison Break)، پاول شورینگ (Paul T. Scheuring) به بازگشت ویلیام فیکنر (William Fichtner) در نقش الکساندر ماهون اشاره می‌کند، خود را برای زندانی شدن دوباره او آماده کنید. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

فرار از زندان، یکی از خلاقانه‌ترین سریال‌های Fox وقتی که در سال ۲۰۰۵ برای اولین بار در صفحه تلویزیون به نمایش درآمد، داستان فردی فوق باهوش به نام مایکل اسکوفیلد با بازی ونتورت میلر (Wentworth Miller) بود که قصد داشت برادرش را از زندان فراری و از حکم اعدام نجات دهد. با اینکه قسمت اول طوری به نظر می‌رسید که سریال قرار است فقط یک فصل ادامه پیدا کند، فرار از زندان به زودی از زندان فاکس ریور فرار کرد و سه فصل دیگر از داستانی پر آب و تاب و شخصیت‌های فوق‌العاده به نمایش گذاشت. بعد از حدود هشت سال دوری از تلویزیون، فرار از زندان سال پیش با فصل ۵ بازگشت تا نقدهایی مثبت و منفی دریافت کند. اما با این وجود چیزی جلوی بازگشت فصل ۶ با شخصیت‌های آشنا را نگرفته است.

در توییتر، پاول شورینگ اعلام کرد که نوشتن قسمت اول فصل ۶ سریال را به پایان رسانده، اما این برای کسانی که می‌خواهند مایکل اسکوفیلد و برادرش لینکلن باروز به تلویزیون برگردند کافی نیست. وقتی یکی از تماشاگران درمورد احتمال بازگشت ماهون از اون پرسید گفت، ۵۰ تا ۱۵۰ درصد احتمال دارد!

با این که این یک تاییدیه رسمی نیست که فیکنر ۶۱ ساله به قسمت‌های بعدی سریال باز می‌گردد، تا وقتی که لیست کاملی از بازیگران اعلام شود این بیشترین اطلاعاتی‌ست که میتوانیم داشته باشیم. در فصل ۵ شاهد بازگشت شوکه‌کننده مایکل اسکوفیلد بودیم که ظاهرا در قسمت آخر فصل ۴ جان باخت. با اینکه ستاره‌های اولیه سریال مثل رابرت نپر (Robert Knepper) برای فصل تازه بازگشتند، نبود شخصیت ماهون به نظر خلائی در سریال بود. شورینگ در این مورد گفت که منطقی نبود که همه شخصیت‌ها برای این فصل برگردند، و ماهون را تبدیل به یک علامت سوال بزرگ برای طرفداران کرد. اما حالا شورینگ تغییری ۱۸۰ درجه‌ای در این مورد داده است.‌

فیکنر که با بازی‌اش در فیلم‌هایی مثل شوالیه تاریکی (The Dark Knight) شناخته می‌شود پیش از حضورش در فصل دوم فرار از زندان وارد تلویزیون شد. اما این نقشش در فرار از زندان به عنوان یک مامور مشکل‌دار FBI و در اوایل یک شخصیت منفی بود، که به شهرت تلویزیونی‌اش افزود. در حالی که ماهون در‌ نهایت به اسکوفیلد و باروز در طرف دیگر قانون پیوست، به نظر می‌رسید بعد از پایان سریال داستان ماهون همچنان جذاب و ادامه‌دار باشد. آیا ممکن است داستان ماهون و فرار از زندان بعد از بازگشت شخصیت‌ها از یمن به آمریکا با هم تلاقی یابند؟ در هر صورت شورینگ مطمئنا خلاقیت لازم برای پیش راندن فصل ۶ را دارد و در حال حاضر تمام تمرکزش را روی نوشتن فیلمنامه‌ها گذاشته است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.