دنی بویل حضورش در جیمز باند را تایید کرد

17 March 2018 - 16:18

Variety تایید کرده است که شایعات اخیر در مورد سازنده‌ی فیلم‌های Slumdog و ۲۸days Later یعنی دنی بویل (Danny Boyle) که در حال توسعه‌ی بیست و پنجمین فیلم جیمز باند (James Bond) با نیم نگاهی به کارگردانی آن است، درست است. بویل در حال نوشتن فیلم‌نامه‌ی «باند» است. البته به همراه همکار قدیمی‌اش جان هودج (John Hodge). برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بویل در این زمینه خاطر نشان کرد: ما اکنون بر روی فیلم‌نامه کار می‌کنیم و همه چیز به آن بستگی دارد. من بر روی فیلم‌نامه‌ی ریچارد کورتیس (Richard Curtis) کار می‌کنم. ما امیدواریم که بتوانیم فیلم‌برداری را در شش یا هفت هفته‌ی بعد شروع کنیم. سپس می‌توان انتظار داشت «باند» در انتهای سال آماده شود. اما در حال حاضر ما بر روی هر دوی آن‌ها کار می‌کنیم. ما ایده‌ای را شروع کریم، جان هودج (فیلم‌نامه نویس) و من این ایده را عملی کردیم و اکنون جان در حال نوشتن آن است. اما همه‌ی این ها بستگی به آن دارد که نتیجه‌ی نهایی‌اش مشخص شود.

پروژه‌ی ریچارد کورتیس که در بالا به آن اشاره شد، یک کمدی است که در دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ ساخته شده است و لیلی جیمز (Lily James)‌ در آن می‌درخشید. در مورد پروژه‌ی «باند»، نکته اینجاست که بویل و هودج، ایده‌ی خوشان را توسعه می‌دهند اما اگر EON تصمیم بگیرد تا آن‌را عملی نکند، آن‌ها باید به سراغ فیلم نامه و تیم کارگردانی که دنباله‌ی «باند» را می‌سازد بروند. پیش از این فیلم سازان دیگری شامل یان دمانگ (Yann Demange) و دنیس ویلنو (Denis Villeneuve) کارگردان «بلید رانر ۲۰۴۹» نیز، برای این پروژه مد نظر بودند. فیلم نامه‌ی جایگزین توسط نیل پرویس (Neal Purvis) و رابرت وید (Robert Wade) که از دیرباز نویسندگی بر روی فیلم های جیمز باند مثل Casino Royale و Quantum of Solace و Skyfall و Spectre را نیز بر عهده داشتند، نوشته شد.

دنیل کریج (Daniel Craig)‌ به این فرانچایز باز خواهد گشت و پنجمین حضورش در این نقش را رقم خواهد زد. مایکل جی ویلسون (Michael G. Wilson)‌ و باربارا بروکولی (Barbara Broccoli) تهیه کنندگان آن، اخیرا اشاره کرده‌اند که ۰۰۷ در بیست و پنجمین فیلم از جیمز باند در هشتم نوامبر سال ۲۰۱۹ به سینماهای آمریکا بازخواهد گشت. این فیلم نیز توسط ویلسون و بروکولی تهیه خواهد شد. اطلاعات بیشتر در مورد انتشار فیلم از قبیل تاریخ‌های اکران بین‌المللی و بازیگران فیلم و کارگردان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

Spectre (شبح) که بیست و چهارمین فیلم جیمز باند بود، در چهاردم ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ اکران شد. این فیلم در باکس آفیس داخلی ۲۰۰ میلیون دلار کسب درامد کرد و در سطح بین‌المللی ۶۸۰٫۶ میلیون دلار فروخت و این رقم در مجموع به ۸۸۰٫۷ میلیون دلار می‌رسد.

منبع: Comingsoon


برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.