کریستن استوارت قرار است تا در فیلم Against All Enemies ایفای نقش کند

17 March 2018 - 13:04

با استناد به پایگاه خبری ورایتی (Variety)، بازیگر فیلم American Ultra «افراط آمریکایی» و سری فیلم‌های The Twilight Saga «گرگ و میش»، یعنی کریستن استوارت (Kristen Stewart) قرار است تا در فیلم Against All Enemies «در برابر تمام دشمنان»، نقش جین سیبرگ (Jean Seberg) را ایفا کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Against All Enemies یک فیلم هیجان‌انگیز و سیاسی است؛ داستان این فیلم درباره یکی از ماموران سازمان اف‌بی‌آی است که ماموریت می‌یابد تا در مورد جین سیبرگ تحقیقاتی را انجام دهد؛ سیبرگ بازیگر معروف آمریکایی است و در یک جنبش حقوق مدنی در اواخر دهه‌ی ۱۹۶۰ در لس آنجلس گرفتار می‌شود. سیبرگ از حزب پلنگ سیاه حمایت می‌کند؛ این حزب، گروهی از افراد آفریقایی-آمریکایی فعال و افراطی است. اف‌بی‌آی برای مقابله با سیبرگ تصمیم می‌گیرد تا افکار و اندیشه‌های او را در طی برنامه‌ای به نام COINTELPRO، تضعیف کند.

سیبرگ بیشتر به‌خاطر بازی در فیلم‌های Saint Joan «ژان مقدس»، Breathless «از نفس افتاده»، Bonjour Tristesse «سلام بر غم» و Lilith «لیلیت» شناخته شده است. او در سن ۴۰ سالگی در فرانسه و در موقعیت عجیبی مرد و مقامات محلی اعلام کردند که مرگ او احتمالا به دلیل خودکشی بوده است.

به غیر از استوارت بازیگران شناخته شده‌ی دیگری نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند، از جمله جک اوکانل (Jack O’Connell)، آنتونی مکی (Anthony Mackie)، مارگارت کوالی (Margaret Qualley) و کالم مینی (Colm Meaney).

بندیکت اندروز (Benedict Andrews) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. جو شراپنل (Joe Shrapnel) و آنا واترهاوس (Anna Waterhouse) نیز فیلم‌نامه‌ی این فیلم را نوشته‌اند. همچنین کمپانی اوتوماتیک (Auomatik) تولید این فیلم را برعهده گرفته است که فرد برگر (Fred Berger) و برایان کاوانا جونز (Brian Kavanaugh Jones) از طرف این کمپانی تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده گرفته‌اند؛ به علاوه کیت گاروود (Kate Garwood)، استیون هاپکینز (Stephen Hopkins) و اندرو لویتاس (Andrew Levitas) نیز از طرف کمپانی متالورک پیکچرز (Metalwork Pictures)، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده گرفته‌اند. ممنتو فیلم اینترنشنال (Memento Films International) نیز وظیفه‌ی انتشار بین‌المللی این فیلم را برعهده گرفته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.