تریلر جدیدی از انیمه‌ی بتمن منتشر شد

18 March 2018 - 15:24

وبسایت رسمی انیمه‌ی Batman Ninja تریلر جدیدی از این انیمه منتشر کرده است، تریلری که صداپیشگان جدیدی از این انیمه را معرفی می‌کند. در تاریخ ۱۵ ژوئن این انیمه در کشور ژاپن به نمایش گذاشته خواهد شد. برای مشاهده‌ی تریلر و ادامه‌ی خبر در ادامه با سینمایگمفا همراه باشید.

لیست صداپیشگان جدیدی که در انیمه‌ی بتمن حضور دارند عبارت‌اند از:

تاکهیتو کویاسو (Takehito Koyasu) در نقش Gorilla Grodd، آتسوکو تاناکا (Atsuko Tanaka) در نقش Poison Ivy، جونیچی سووابه (Junichi Suwabe) در نقش Deathstroke، چوو (Chō) در نقش Penguin، توشییوکی موریکاوا (Toshiyuki Morikawa) در نقش Two-Face، کنتا میاکه (Kenta Miyake) در نقش Bane، یوکی کاجی (Yuuki Kaji) در نقش Robin، کنگو کاوانیشی (Kengo Kawanishi) در نقش Red Robin، دایسوکه انو (Daisuke Ono) در نقش Nightwing، آکیرا ایشیدا (Akira Ishida) در نقش Red Hood و هوچو اتسوکا (Houchu Ohtsuka) در نقش Alfred.

همچنین صداپیشگانی که همکاریشان از قبل در ساخت این فیلم قطعی شده بود عبارت‌اند از:

کویچی یامادرا (Kouichi Yamadera) در نقش بتمن، واتارو تاکاگی (Wataru Takagi) در نقش جوکر، آی کاکوما (Ai Kakuma) در نقش Catwoman و ریه کوگیمیا (Rie Kugimiya) در نقش Harley Quinn.

جونپی میزوساکی (Junpei Mizusaki) کارگردانی انیمه‌ی بتمن را برعهده دارد و کازوکی ناکاشیما (Kazuki Nakashima) نیز فیلم‌نامه‌ی این انیمه را نوشته است. تاکاشی اکازاکی (Takashi Okazaki) طراحی شخصیت‌ها را عهده دار است. فیلم‌نامه‌ی نسخه‌ی انگلیسی این انیمه را نیز لئو چو (Leo Chu) و اریک گارسیا (Eric Garcia) نوشته‌اند. همچنین به گفته‌ی وبسایت رسمی حدود سه سال از شروع ساخت این پروژه می‌گذرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.