بندیکت کامبربچ در حال حاضر هیچ اطلاعی از زمان ساخت Doctor Strange 2 ندارد

18 March 2018 - 17:23

ستاره‌ی انگلیسی سریال Sherlock «شرلوک» و فیلم‌ Doctor Strange «دکتر استرنج» یعنی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با اعلام اینکه هنوز اطلاعی درباره‌ی زمان شروع ساخت فیلم Doctor Strange 2 «دکتر استرنج ۲» ندارد، طرفدارن این فیلم را شگفت‌زده کرد. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

در سال ۲۰۱۴ میلادی، شرکت مارول دورنمای بلندپروازانه‌ای را از آثاری که قرار است تا سال ۲۰۱۹ اکران کند، اعلام کرد. لیستی که به چهارمین قسمت سری انتقام‌جویان در سال ۲۰۱۹ ختم می‌شد. آن معرفی، طرفداران را متقاعد کرد که مارول برنامه‌ای بلند و طولانی را برای آثار خود در نظر گرفته است. در ژانویه امسال، کوین فیج (Kevin Feige)، مدیر شرکت مارول، اعلام کرد که این شرکت در حال حاضر بر روی ۲۰ فیلم بعدی خود کار می‌کند.

هر چند که فیلم‌های فاز بعدی مارول همچنان به صورت دقیق مشخص نشده‌اند، اما می‌توان گفت که دنباله‌ی فیلم موفق Doctor Strange «دکتر استرنج» یکی از این آثار باشد. فیلمی که توانست هم نظر طرفداران و منتقدین را جلب کند و هم در امر فروش همچون بسیاری دیگر از فیلم‌های ابرقهرمانانه پر زرق و برق هالیوودی در گیشه موفق عمل کند. با این حال، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با سایت EW، اعلام کرد که او اطمینان ندارد که طرفداران تا چه زمانی باید منتظر قسمت دوم این فیلم باشند. او در بخشی از این مصاحبه در پاسخ به این سوال که “آیا از زمان شروع فیلمبرداری دکتر استرنج ۲ اطلاع دارید؟” گفت:

در این لحظه نه. برنامه‌ی اصلی مارول به طور پیوسته در حال تغییر است. پس برای من ممکن نیست که این را حدس بزنم.

با توجه به این خبر، می‌توان گفت که فعلاً طرفداران فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» نباید منتظر اخباری از دنباله‌ی این فیلم باشند. با این حال، در این مدت مارول دوران خوشی را با فیلم‌های ابرقهرمانی خود سپری می‌کند که برای دوست‌داران این فیلم‌ها می‌تواند بسیار خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد. چند روز پیش هم دومین تریلر رسمی فیلم موردانتظار Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدیت» منتشر شد. بندیکت کامبربچ هم در این فیلم در قالب شخصیت دکتر استرنج ایفای نقش خواهد کرد. به این صورت، دکتر استرنج هم برای اولین بار به گروه انتقام‌جویان می‌پیوندد و طرفداران این شخصیت مارول می‌توانند امید داشته باشند که بار دیگر با این شخصیت در «انتقام جویان: جنگ ابدیت» دیدار خواهند کرد. فیلم Avengers: Infinity War از روز ۷ اردیبهشت ماه در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.